Seni vaid meestele triiksärke tootnud Sangar paiskas vahetult enne jõule e-poes müüki Tallinn Dollsi disainitud naiste särgid ja kontorikleidid, tähistades sellega kahe rõivatootja koostöö algust.
"Suurel osal meestest on naised need, kes otsustavad, et mees peaks omale uue särgi ostma. Seega külastavad meie poode ka paljud naised. Kahe aasta eest tõmbusime naistesärkide ärist tagasi, sest suunasime tähelepanu meestesärkide ja oma muude teenuste arendamisse. Nüüd ei tahtnud me enam naistele samasuguseid särke pakkuda, sest need polnud piisavalt head, et me julgeksime neid kummis rinnaga müüa," sõnas Sangari turundusdirektor Raul Saks.
"Tallinn Dollsi projekt lahendas selle mure õnneks ära, saime ilusad ja hea istuvusega särgid. Meil endal polnud naisterõivaste tootmiseks ei head kontseptsiooni ega disainerit," lisas ta.
Tallinn Dollsi juhi, moelooja Mari Martini sõnul ei pea kontoririided olema erakordsed. "Tänu Sangari tootmisele oli võimalik meie partiisid suurendada ja seega ka toodete hinda hulga soodsamaks ajada. Meie eesmärk ongi siseneda ka massimoe turule, sest kogu ülejäänud Tallinn Dollsi kollektsioon sisaldab rohkem luksuslikke ja nišitooteid, mille partiid on väga väiksed, kuid tootevalik suur. Seega on ühte mudelit ringluses väga vähe. Tahame aga pakkuda ka midagi teistsugust," kommenteeris ta.
"See projekt on loodetavasti uue koostöö sissejuhatus. Idee tuli minult endalt Sangari tegemisi jälgides. Neil puudus täielikult naiste kollektsioon ja meie jaoks on särgid olnud alati väga oluline liin, mida arendada. See tundus win-win-situatsioon mõlemale osapoolele," selgitas Martin.
Aasta aega arendatud kollektsioon sai valmis jõuludeks ning esimesed 16 Tallinn Dollsi disainitud naiste triiksärki ning kleiti on müügil Sangari e-poes ja uuest aastast ka tavapoodides. Klientide esmane tagasiside e-poest on Saksi sõnul positiivne. "Tallinn Dollsil on juba olemas ka oma klientuur, selle projekti kaudu saame siduda Sangariga loodetavasti ka uut sihtgruppi, kes pole seni veel meie tarbijad olnud," lisas ta.
Mari Martini kinnitusel pole klientide suur huvi neile üllatuseks, sest Tallinn Dollsi toodetest on paljusid tarbijaid seni lahutanud hinnabarjäär, kuid Sangari loodud särgid ja kleidid on hinna poolest täiesti konkurentsivõimelised teiste massibrändidega.
Seotud lood
Sangari juhatuse liige ja turundusdirektor Raul Saks ütles, et 10 aastat on nad seisnud ühesuguse käibenumbri piirimail ning nüüd näevad nad, et on võimelised astuma uut sammu tänu eelnevatele investeeringutele.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.