AS Hagar omandas OÜ-lt SixGo Pere ja Wabariigi kaubamärgi ning alustab homsest nende nimede all kondiitri- ja pagaritoodete valmistamist.
„Pärast seda, kui nende kaubamärkide rentnikul tekkisid raskused, pöördus meie poole OÜ SixGo ettepanekuga kaubamärgid omandada. Saime õiguste osas kaubale," ütles AS Hagar nõukogu esimees Peter Ingman.
Ingmani sõnul jõuavad Wabariigi sai ja Pere kook kauplustesse juba nädalavahetusel. "Esialgu kasutab Hagar praeguseid Pere pakendeid,” ütles Hagari müügidirektor Rene Kiis.
Pere ja Wabariigi tuntumad tooterühmad on tordid, Pärnu ja Pere Rukkileib, Wabariigi sai.
ASi Hagar nõukogu liikmed on Peter Ingman, Indrek Sepp ja Avo Kaasik. Ettevõttel on kaks tootmisüksust, üks Tapal ja teine Tamsalus, üks suuremaid kohalikke tööandjaid – 100 töötajat. Hagari portfellis on üle 100 nimetuse tooteid: kondiitritooted (koogid, tordid), pagaritooted (leib, sai, sepik, väikesaiad, kringlid), muu (ciabattad, biskviidid, horeca, private labeli tooted).
Seotud lood
Kaks aastat tagasi makseraskustesse sattunud Rein Kilgi leivatehase rendile võtnud OÜ Linerel teatas reedel ootamatult kauplustele, et tellimusi enam vastu ei võeta, ning seiskas tehases tootmise.
Tartus Pere leivatööstuses rentnikuna tegutsenud Linerel OÜ lõpetas päevapealt tootmise ja tunnistas end pankrotis olevaks. Ootamatu lõpp annab nüüd võimaluse tehase omanikule, kütuseärimees Andres Linnasele ise leiba küpsetama hakata.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.