Selver koondab osa ametikohti ning pakub töötajatele ettevõttes asemele uut tööd. Eesmärgiks on ettevõte efektiivsemaks muuta.
Pressiesindaja Annika Vilu ütles, et tegu on töö ümberkorraldamisega Selveri kontoris ja kontsernisisese sünergia tugevdamisega. “Räägime vähem kui kümnest ametikohast 2300 töötajaga organisatsioonis. Seejuures ei tähenda see iga ametikoha puhul inimeste koondamist, sest mitu töötajat on võtnud vastu teise tööpakkumise Selveris. Iga organisatsioon peab ajaga kaasas käima ja muutused on normaalne osa äriprotsessist,” ütles Vilu. Ettevõtte tegevjuhti Andres Heinverit ei õnnestunud Äripäeval tabada.
Vilu sõnul on Selveri tegevuse optimeerimine pidev protsess ja selle tulemustest on vara rääkida.
Dividend väiksem
Tallinna Kaubamaja teatas 3. märtsi börsiteates, et aktsionäride üldkoosolekule tehakse ettepanek maksta kuni 31. detsembrini 2013 kogunenud jaotamata kasumist dividende summas 6 109 000 eurot.
Võrreldes eelmise aastaga on dividend rohkem kui poole väiksem. Kui mullu maksis Kaubamaja dividendi 35 senti aktsia kohta, siis nüüd on dividend aktsia kohta 15 senti. 31. detsembri seisuga oli kaubamajal jaotamata kasumit 72 387 000 eurot.
Kaubamaja neljanda kvartali puhaskasum suurenes võrreldes 2012. aasta neljanda kvartaliga 8,9%. Käive suurenes sama ajaga 8,5%. Kontserni mullune käive kasvas 6,6%, 498,7 miljonile eurole. Puhaskasum vähenes 16,3%, 17,5 miljonile eurole.
Seotud lood
Nõukogu otsusega sai Tallinna Kaubamaja tütarfirma Selveri teiseks juhatuse liikmeks müügidirektor Kristi Lomp.
Selveri struktuur on muutumas, kus on ametikohti nii kadunud kui juurde tulemas, ütles ettevõtte uus juht Kristi Lomp.
Tänasest alustas Selveris tööd ostudirektor Katrin Riisalu. Tema eelmiseks tööks oli Statoili hangete valdkonna juhtimine, varasemalt on Katrin tegutsenud erinevates jaekettides.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.