Tallinna Kaubamaja esimese kvartali puhaskahjum vähenes võrreldes möödunud aastaga sama ajaga 2,3 miljonilt eurolt 0,6 miljonile. Kaubamaja neli üksust viiest olid esimeses kvartalis kahjumis.
Kaubamaja esimese kvartali müügitulu oli 119,7 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aastaga 6,8% rohkem. Müügitulu kasvas kõikides kontserni segmentides, seejuures suurimat kasvu näitasid autokaubandus (+37,6%) ja jalatsisegment (+25,9%).
Aruandeperioodi puhaskahjumiks kujunes 0,6 miljonit eurot seoses dividendidelt arvestatud tulumaksuga summas 1,3 miljonit eurot. Mullu esimese kvartali kahjum oli 2,3 miljonit eurot, sealhulgas tulumaks 3,8 miljonit eurot. Maksueelseks kasumiks kujunes 0,7 miljonit eurot, moodustades sellega poole aasta varasemast sama perioodi kasumist.
"Kontserni 2014. aasta esimest kvartali müügitulemusega võime rahule jääda, ehkki võrreldes aasta varasemaga oli mitmeid müükidele ebasoodsalt mõjunud tegureid. Erakordselt soe talv võimaldas klientidel säästa küttekuludelt ja soodustas jaekäivet, kuid mitte talveriiete ja -jalatsite müüki, mis kontserni I kvartali müügituludes tavaliselt olulise osa moodustavad," teatas Kaubamaja majandusaruandes.
Esimeses kvartalis oli kahjumis nii supermarketite, kaubamaja, autokaubanduse, kui ka jalatsikaubanduse segmendid. 2,1 miljoni euroga oli kasumis kinnisvara segment.
Supermarketite ärisegmendi esimese kvartali müügitulu oli 82,4 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 3,6%.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.