• 25.06.14, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti tarbija eelistab grillimisel traditsioonilisi maitseid

Igasuvisel grillihooajal pakuvad tootjad uudsete maitsetega grilltooteid ning tarbija on meelsasti valmis huvitavaid maitseid ja marinaade testima, kuid grilltoodete müügistatistika näitab Eesti inimese toetust traditsioonilistele lihatoodetele ja –maitsetele.
“Lihatoodete müügiedetabelis troonivad traditsiooniliselt sea kaelakarbonaad, broilerifilee ja –koivad ning lambasooles toorvorstid,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid. “Marinaadidest eelistatakse erinevate tootjate pakutavaid klassikalisi, järgnevad lihatooted punases ja keefirimarinaadis.”
Erilaiu sõnul võtab tarbija meelsasti vastu ka uudsetes marinaadides tooted ja mõnedki neist kinnistuvad ka lemmikute edetabelis.
Kana- ja kalkuniliha puhul eelistab Eesti tarbija pigem maitsestamata toodet, mida ise marineerida. “Kõrvuti linnulihaga tõuseb marineerimata toodetest esile veel sea kaelakarbonaad, mida ostjad eelistavad sageli ise maitsestada,” lausus Erilaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele