Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe ütles, et veebis ostmise võimalus luuakse kauba eripärast lähtudes.
Salumäe ütles, et hiljaaegu veebi uuendanud Hawaii Express pakub praegu võimalust vaadata toodete laoseisu ning saada infot selle kohta, millises poes mingit kaupa on. Inimene peab huvipakkuvale kaubale aga ise poodi järele minema.
"Veebipoeks on meil valmisolek tegelikult täiesti olemas, kuid praegu ei oska kommenteerida, kas tulevikus võiksime ka e-poe avada, kuna pole teada, kui palju veebist näiteks jalgrattaid ostetakse. See on pigem kaup, mida peab füüsiliselt nägema ja proovima," rääkis Salumäe. Ta lisas, et nemad võtsid veebisaidi uuendamise ette eeskätt seetõttu, et vana oli ajale jalgu jäänud, aga ka seetõttu, et reaalajas laoseisu jälgimine on mugavam nii kliendile kui töötajale.
Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.
Seotud lood
Kui juba aastaid on Eesti olnud IT-alal mitmes mõttes pioneer, siis e-kaubandus hakkab alles nüüd hoogu sisse saama. Ettevõtete veebimüük kasvab hoogsalt.
Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.