Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu ütles, et tulenevalt kosmeetika eripärast on veebipood pigem püsiklientidele.
"Praegu me oma e-poega väga aktiivselt ei tegele ning seda ei promo. Pigem võib öelda, et veebipood on meil lihtsalt olemas ning seda külastavad pigem püsikliendid, kes juba tunnevad meie kaupa," ütles Mäesalu, viidates, et kosmeetikat ostes soovib klient reeglina enne ostu toodet ka proovida. Ta lisas, et neid inimesi, kes varem pole Joiki tooteid kasutanud ja teevad esmaostu just veebist, on vähe.
Mäesalu hinnangul on edasimüüjate müügi osakaal kogukäibes kindlasti suurem kui veebipoe oma.
Äripäev uuris, kas ja kui palju planeerivad ettevõtted panustada veebipoe arendamisse.
Seotud lood
Kui juba aastaid on Eesti olnud IT-alal mitmes mõttes pioneer, siis e-kaubandus hakkab alles nüüd hoogu sisse saama. Ettevõtete veebimüük kasvab hoogsalt.
Hawaii Expressi turundusjuht Priit Salumäe ütles, et veebis ostmise võimalus luuakse kauba eripärast lähtudes.
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.