Alates juunist töötab Silvano Fashion Groupis müügi- ja kommertsdirektorina endine E.L.L Kinnisvara juhatuse esimees Aldo Dapon, kelle ülesandeks ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine.
„Seoses vajadusega müügitegevus erinevatel ja ka võimalikel uutel turgudel ühtsele juhtimisele allutada, palkas ettevõte müügi- ja kommertsdirektori positsioonile Aldo Dapon'i,“ ütles Silvano Fashion Groupi juhatuse esimees Märt Meerits. „Aldo suurimateks väljakutseteks on ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine ning jätkusuutliku frantsiisivõrgustiku arengu tagamine.“
Aldo Daponi liitus ta Silvanoga juunis 2014 ning ettepaneku antud positsioonile asuda tegi Silvano Fashion Grupi juhtkond, millele eelnesid kohtumised ka ettevõtte nõukoguga. „Nagu ka ametinimetus ütleb on minu tööülesanded seotud kogu grupi ettevõtete: Milavitsa, Lauma, Silvano Fashion Venemaa, Ukraina, Valgevene, müügitegevuse koordineerimise ja juhtimisega,“ märkis ta.
Dapon töötas enne seda üheksa aastat E.L.L Kinnisvaras juhatuse esimehe kohalt. Ta kinnitas tänavu, et tema lahkumise põhjuseks ei olnud ettevõtte Panorama City arendusest loobumine. Küsimusele, kas peale Silvanot oli veel väljakutseid, vastas Dapon, et väljakutseid oli mitmeid. „Silvano tundus kõige ambitsioonikam,“ märkis ta. „Silvano Fashion Grupp on väga laiahaardeline ettevõte, mis tegutseb suurtel turgudel – Venemaa, Valgevene, Ukraina, olles samas ka kohal ka Baltikumis. Minu jaoks on suurimaks väljakutseks ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine.“
Daponi sõnul nii uute lepingute sõlmimine partneritega kui ka uute kaupluste avamine on ettevõtte eesmärk ja prioriteet nii praegu kui on olnud ka minevikus. „Seega eesmärk laiemas plaanis on nii frantsiisi- kui ka Silvano Fashionile kuuluvate kaupluste koguarvu suurendamine nii meie põhilistel turgudel kui ka pidevalt leida uusi turge, kuhu laieneda,“ sõnas ta.
01. augustil avaldas Silvano Fashion Group oma II kvartali ja 6 kuu majandusaasta aruanded. "Grupi käive, EBITDA ning kasum osutusid eelmise aasta võrreldava perioodiga väiksematek, samas ettevõtte brutokasumimarginaal kasvas ning ärikasumi marginaal (EBITDA) oli vaid mõõdukas langustrendis," märkis Meerits. Vastavalt ettevõtte informatsioonile on peamiseks müügikäibe languse põhjuseks turukonjuktuur ning vähemal määral tarnetingimuste ühtlustamine tolliliidu riikide (Venemaa, Valgevene, Kasahstan) klientidele. "Suhted klientidega on töised, olemasolevatele klientidele on lisandunud uued regionaalsed hulgipartnerid. Samuti teeb ettevõte tihedamat koostööd ka väiksema kauplemismahuga frantsiisipoodide omanikega," sõnas Meerits.
Ta lisas, et suurim tagasilöök müügikäibes puudutas Ukraina turgu, kus grivna kursi langus ning sisepinged riigis on tarbimismahtusid kõvasti vähendanud. "Mõistagi ei saa ettevõtte juhtkond nimetatud tulemustega rahul olla, ent positiivne on ettevõtte kasumlikkus," lausus Meerits. Teise poolaasta eesmärkide kohta ettevõte informatsiooni ei avalikusta kuna pole vastavaid prognoose edastanud investoritele börsisüsteemi vahendusel. "Mõistagi on ettevõtte jaoks väljakutseks müügi languse kasvuks pööramine, kuid see protsess võtab aega," sõnas Meerits.
Hea teada:
Esimesel poolaastal teenis ettevõtte 54,6 miljonit eurot, mis on 20,7% vähem kui eelmisel aastal. Ettevõtte puhaskasum langes 34%.
Silvano teise kvartali müügitulu kukkus mulluselt 36,9 miljonilt eurolt 27,6 miljoni euroni, selgub firma teise kvartali vahearuandest. Brutokasum kahanes 3,4 miljonit eurot, kukkudes 9,7 miljoni euroni.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.