• 27.08.14, 17:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olerex tahab saada Eesti suurimaks

AS Olerexi plaanib järgmise viie aasta jooksul investeerida 25 miljonit eurot uude tanklate ehitamisse ja olemasolevate renoveerimistesse.
„Meie eesmärk on 2020. aastaks olla kütuse jaemüügi turuliider,“ märkis ASi Olerex tegevjuht Piret Miller tänasel pressiüritusel. Tema sõnul on neil hetkel 49 teenindusjaama, kuid selle aasta lõpuks juba 52 ja viie aasta pärast on eesmärk omada 70 teenindusjaama. Uute jaamade rajamisel on prioriteediks Tallinn ja Põhja-Eesti. 
„Eesti on piisavalt väike ja mingil hetkel saab baasvajadus täis. Täna tunneme, et ei ole võrk täis. Tallinn on koht kuhu me pöörame tugevalt pilku ja hakkame aktiivselt toimetama,“ märkis Miller. Tema sõnul 70-80 tanklat Eesti turul ühele ketile on piisav.
Miller rõhutas tänasel üritusel, et Olerexi on Eesti ettevõte, kus on Eesti omanikud ja töötavad kohaliku elu heaks. „Eesmärk on toimetada kvaliteetselt, ressursisäästlikult ja kvaliteetselt,“ sõnas Miller. 
Olerexi käive kasvas eelmisel aastal 3,65%. 2013. aastal kasvas mootorkütuse müügimaht 8%, muude kaupade ja teenuste müügimaht kasvas aastaga 20,8%.
Küsimusele, kuidas tänavu esimene poolaasta on läinud, ütles Miller, et protsenti ei oska ta öelda. „Toidu osakaal on jätkuvalt tõusev trend ja sellele paneme järjest rohkem rõhku. Kütuseturu tõusutrend ei ole väga järsk sellele aastal, aga me oleme rahul. Oleme tulemustega rahul ning ootame ikka käibekasvu tänavu,“ sõnas Miller.
Ta lisas, et sellel aastal esmakordselt on nad hakanud ostma kütust merelt, siiamaani osteti terminaalidest. ASi Olerex bensiinijaamades tänavu müüdav kütus tuleb põhimahus Soomest Porvoo ja Naantali rafineerimistehastest. „Me oleme seda otsust mitu aastat kaalunud. Põhipõhjus on olnud vabaduse loomine, et meil oleks kogemused ja me oleksime turu suhtes paindlikud,“ selgitas Miller. „Me lisasime ühe tarnevõimaluse, mis meil enne ei olnud.“
Küsimusele, kuidas plaanib Olerexi erineda konkurentidest, vastas Miller, et nende põhieelis on see, et nad lähtuvad toitlustuskontseptsioonis tervislikkusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele