• 01.10.14, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük kasvas 12%

Baltika septembri konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 4,68 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12%.
Baltika septembri konsolideeritud jaemüük oli 3,77 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 1%. Hulgimüük kasvas 105%, e-poe müük suurenes 74%.
Jaemüük suurenes Baltikumis 3%, sh suurenes Lätis 13%, Leedus 7% ja Eestis vähenes 4%. Venemaa jaemüük vähenes 8%. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 4%.
Baltika frantsiisipoodide suund täienes septembris kahe uue poega. Moskvas avas frantsiisipartner Gold Button esimese Baltmani poe Venemaal ning septembri lõpul avas frantsiisipartner Mirworld esimese Montoni poe Tenerifel. Baltikal oli septembri lõpu seisuga kokku 120 kauplust, sh on 1 frantsiisipood Venemaal, 1 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste müügipind suurenes 1% võrreldes eelmise aasta septembriga.
Baltika kolmanda kvartali müügitulud olid 14,57 miljonit eurot, kasvades eelmise aastaga võrreldes 16%. Jaemüük oli kokku 12,66 miljonit eurot (+12%), sh kasvas müük Baltikumis 14%. Hulgimüük oli 1,78 miljonit eurot (+53%) ja e-poe müük 99 000 eurot (+83%).
Üheksa kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 39,7 miljoni euroni, kasvades mullusega võrreldes 8%. Jaemüük oli kokku 35,8 miljonit eurot (+5%), sh kasvas müük Baltikumis 9%. Hulgimüük oli 3,54 miljonit eurot (+38%) ja e-poe müük 241 000 eurot (+55%).
Baltika väljumise tõttu Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014) kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana. Baltika müügiteade hõlmab vaid jätkuvate tegevusvaldkondade müüke, kui ei ole märgitud teisiti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele