• 21.10.14, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apotheka lojaalsusprogrammiga on liitunud üle 200 000 kliendi

Mais Eesti suurimas apteegiketis lansseeritud kliendikaarti on saatnud suur menu – tänaseks on kaardi teinud enam kui 200 000 püsiklienti. Neist enam kui pooled on liitunud ID-kaardiga.
Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul algab hea kaart läbimõeldud pakkumisest, sest kõigi klientide löömisest ühe vitsaga ei tõuse tulu ei ärile ega kliendile.
Kuna Apothekas on kliendigruppe palju, on erinevad ka hüved. Lill toob näitena, et kui alla 60 aastastele kogub Apotheka kaart a-raha, mida saab kasutada järgmiste ostude eest tasumiseks, siis eakatele annab kliendikaart kohest allahindlust. Pereinimestele kingitakse lapse sünni puhul beebipakk, mille on saanud juba 5000 pere.
“Ebaratsionaalne on pakkuda kõigile samu hüvesid,” hindab Lill. Tema sõnul on edukad lojaalsusprogrammid need, mille pakkumised on kliendile relevantsed.
Teine oluline edutegur on Apotheka kliendikaardi puhul see, et kaardi tegemine on väga lihtne. “Pakkusime võimalust liituda ID-kaardiga ning teha seda ka internetis ning mobiiltelefoniga,” tutvustas Lill võimalusi. Tema sõnul hinnatakse ID-kaardi põhist kliendikaarti kõrgelt – selle valiku on teinud enam kui pooled kliendid. Kokkuhoiu kohaks on nii väiksem kaardikulu kui ka kaarte väljastavate apteekrite tööaeg.
Et kaart ei jääks rahakotti tukkuma, kehtivad selle hüved ka Apotheka Netiapteegis, mis on vähem kui aastaga muutunud oluliseks ilu- ja tervisetoodete müügikanaliks.
Apotheka turundusjuht Mervi Lill räägib tervisekaupade turundusest 12. novembril 2014 turunduskonverentsil WAZZAP. Tutvu programmiga: WAZZAP? TURUNDUSTRENDID 2015
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele