Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” rääkis Rimi Eesti Food ASi ostudirektor Margus Amor, et tarbijad eelistavad aina enam lisanditega leivatooteid.
Amori sõnul võib leivatoodete müügitulemustes märgata, et kliendid otsivad lettidelt ühe rohkem tooteid, milles on kasutatud erinevaid lisandeid. “Näiteks on meie ostjate seas populaarsed lihaleib ning pähklite ja rosinatega leivatooted. Samuti on näha tõusu täisteraleiva tarbimises,” selgitas Amor.
Nii nagu otsivad tootjad uusi lahendusi sortimendi uuendamisel, peavad Amori hinnangul ka jaeketid leidma nippe, kuidas ostjaid enda poodidesse meelitada. ”Väga oluline on kauplustes olevate leivatoodete asukoht ja väljapanek. Siin on Eestil veel näiteks Lätilt ja Leedult palju õppida.” Oma väljapaneku atraktiivsemaks muutmisel on ka Eesti poodides näha nn bake-off-toodete ehk poodides kohapeal valmistatud leibade-saiade valiku suurt kasvu. “See annab kettidele võimaluse teistest eristuda ja luua poekeskkonnas mõnusam õhkkond,” lisas Amor.
Seotud lood
Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.