• 23.10.14, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostjad eelistavad lisanditega leivatooteid

Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” rääkis Rimi Eesti Food ASi ostudirektor Margus Amor, et tarbijad eelistavad aina enam lisanditega leivatooteid.
Amori sõnul võib leivatoodete müügitulemustes märgata, et kliendid otsivad lettidelt ühe rohkem tooteid, milles on kasutatud erinevaid lisandeid. “Näiteks on meie ostjate seas populaarsed lihaleib ning pähklite ja rosinatega leivatooted. Samuti on näha tõusu täisteraleiva tarbimises,” selgitas Amor.
Nii nagu otsivad tootjad uusi lahendusi sortimendi uuendamisel, peavad Amori hinnangul ka jaeketid leidma nippe, kuidas ostjaid enda poodidesse meelitada. ”Väga oluline on kauplustes olevate leivatoodete asukoht ja väljapanek. Siin on Eestil veel näiteks Lätilt ja Leedult palju õppida.” Oma väljapaneku atraktiivsemaks muutmisel on ka Eesti poodides näha nn bake-off-toodete ehk poodides kohapeal valmistatud leibade-saiade valiku suurt kasvu. “See annab kettidele võimaluse teistest eristuda ja luua poekeskkonnas mõnusam õhkkond,” lisas Amor.

Seotud lood

Uudised
  • 23.10.14, 11:07
Leiburi tootearendusjuht: rohkem peab kuulama tarbijat
Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele