• 31.10.14, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga käive kasvas visalt

Leedu rõivaketi Apranga käive kasvas kolmandas kvartalis aastaga vaid 5%, firma põhjendas kesist kasvu halva ilmaga juulis ja septembris.
Apranga käive ulatus kolmandas kvartalis 141,4 miljoni Leedu litini (41 miljonit eurot), mis on vaid pea 7 miljonit litti rohkem kui aasta eest. Rõivafirma puhaskasum oli 14,3 miljonit litti võrreldes 14,4 miljoniga aasta eest.
Kolmandas kvartalis kasvas Apranga käive kõige kiiremini Eestis, kus aastane kasv oli 24,8%. See oli ettevõtte teatel tingitud 4 uue poe avamisest.
Apranga üheksa kuu käive oli 456 miljonit litti ja see kasvas aastaga 8,6%. Kasum enne tulumkasu ulatus 33,7 miljoni Leedu litini, mis on 2% enam kui aasta eest. Puhaskasum oli 28,3 miljonit eurot. Kõige kiirem oli kasv Eestis 19,8% ja aeglasim Leedus 3,8%.
Aprangal on üle 150 kaupluse Eestis, Lätis ja Leedus. Eesti turul müüb Apranga muu hulgas brändide Zara, Hugo Bossi, Massimo Dutti rõivaid.
Apranga aktsia maksab Vilniuse börsil 2,62 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele