• 31.10.14, 09:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika käive kasvas 17%

Baltika käive kasvas kolmandas kvartalis aastaga pea viiendiku võrra ja ettevõte teenis kasumi.
Baltika teenis kolmandas kvartalis 0,15 miljoni eurose puhaskasumi võrreldes 0,61 miljoni eurose kahjumiga mullu samal ajal. Kõikide tegevusvaldkondade eelmise aasta tulemiga võrreldes oli paranemine 0,93 miljonit eurot.
Käive suurenes aastaga 17%, 14,65 miljonile eurole. Jaemüük kasvas samal ajal 12% ja küündis 12,7 miljoni euroni. Ettevõte juhtkond rõhutab jätkuvalt, et  nende strateegiline suund on eelisarendada teisi kanaleid ja suurendada müügitulusid nii hulgi- ja frantsiisipartnerite kui ka e-poe kaudu. Sellest tulenevalt olid kasvud vastavalt  56% ja 85%.
Kolmas kvartal oli edukas kõikidele Baltika turgudele, teatas Baltika oma aruandes. „Baltikumi üldine majandusolukord püsis kolmandas kvartalis stabiilsena, kuid tarbijate kindlustunne väljendas pigem nõrgenemise märke,“ kirjutati aruandes. „Vaatamata äritegevuse majanduslikule taustasituatsioonile ja tihenenud konkurentsile kasvas Baltikumi müük 14%, heade tulemuste peamiseks põhjuseks oli kollektsioonide müügiedu. Samuti kasvas ebastabiilse majandusega Venemaa turg kolmandas kvartalis 6% ja seda olukorras, kus keskmine müügipind on vähenenud 6%,“ lisati aruandes. 
Ettevõtte brutokasumi marginaal oli kolmandas kvartalis 49%, mis on eelmise aasta sama perioodi tasemel. Jaemüügi marginaal paranes aastaga 1,8%. „Brutokasumi marginaal jäi eelmise aasta tasemele seoses madalama marginaaliga  hulgi- ja frantsiisikanalis, mille osakaal kogumüügis on kasvanud 8%-lt 12%-le,“ märkis ettevõte.
Üheksa kuu kokkuvõttes on Baltika puhaskahjum  koos lõpetatud tegevusvaldkonna tulemiga 1,68 miljonit eurot, mille hulgas on kajastatud kahjum Ukraina varade allahindlusest summas 1,1 miljonit eurot. Jätkuvate tegevusvaldkondade kolme kvartali tulemuseks kujunes 0,35 miljoni euro suurune puhaskahjum.
Loe Äripäevast: Milder: arusaamatu, miks aktsia nõrk on

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele