• 08.12.14, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauma avas esimese poe Aafrikas 

Novembri viimastel päevadel avas Baltimaade juhtiv pesutootja Lauma Lingerie oma neljanda poe väljaspool Euroopat, seekord Aafrikas Uganda pealinnas Kampalas. Otse linna südames asuva poe kaasomanikeks on eestlased Kalev Roosiväli ning Ugandas resideeruv Siisi Saetalu, teatas ettevõte.
„Keskklassi klientide arv Kampalas kasvab üha kiiremini ja nad kõik hindavad kõrgelt kvaliteetseid esmatarbekaupu, mida on aga raske leida. Seetõttu ostavad paljud kohalikud pesu ainult välismaalt. Lauma Lingerie poe avamisega ei soovi me pakkuda Uganda naistele mitte ainult mugavust, vaid ka stiili, tagades, et poes müüakse mitmekesist pesu igale maitsele, unustamata seejuures laia suuruste valikut. Juba praegu hindavad naised seda uut ostlemiskohta kõrgelt, öeldes, et just niisugusest pesust on nad turul aastaid puudust tundnud,” kommenteeris uue Lauma Lingerie poe üks omanikke Siisi Saetalu. Ta lisas, et on peale kaupluse avamist seal iga päev kohal olnud, et kohalikku klienti veelgi paremini tundma õppida.
Lauma Lingerie juhatuse esimees Linda Matisone märkis, et aasta on kaubamärgile edukas olnud just uutele turgudele jõudmise poolest. „Oleme avanud poode juba viiel uuel turul. Hiljuti avati esimene pood Mongoolias, ent see on meie esimene pood Aafrikas, mis on Baltimaade ettevõtte jaoks suur edusamm.“ Ta kinnitas, et ka järgmistel aastatel töötatakse uutele turgudele jõudmise nimel.
JSC Lauma Lingerie on Baltimaade naistepesu tootja. Bränd asutati 2005. aastal ja ligi 10 aastaga on see omandanud laialdast tunnustust mitte ainult Lätis, vaid ka Euroopas ja teistes maailma riikides. Praegu on Lauma Lingerie tooted saadaval rohkem kui 20 riigis üle maailma – Eestis on Lauma Lingerie’l kaheksa poodi, millest kolm asuvad Tallinnas, lisaks on brändil esinduskauplused Tartus, Pärnus, Viljandis, Narvas ja Kuressaares.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele