• 09.01.15, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja müügitulu kasvas mullu pea 7%

Tallinna Kaubamaja müügitulu kasvas mullu võrreldes varasema aastaga pea 7% ja kõige suurema kasvu tegid autokaubanduse ning supermarketite ärisegmendid.
Ettevõte teatas, et kontserni konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli mullu 533,3 miljonit eurot ning see kasvas aastaga 6,9%. Neljandas kvartalis oli kontserni müügitulu 143,8 miljonit eurot, mis ületas aasta varasemat müügitulu 4%.
Supermarketite ärisegmendi esialgne konsolideeritud müügitulu ulatus mullu 366,8 miljoni euroni, kasvades aastaga 6,9%. Neljandas kvartalis oli müügitulu 97,8 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 6,2%. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas neljandas kvartalis 1,2%, aasta kokkuvõttes kahanes võrreldav müügitulu 0,7%.
Kaubamajade ärisegmendi müügitulu oli mullu 92,2 miljonit eurot ja see kasvas aastaga 2,9%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 28,0 miljonit eurot, mis oli aasta varasemast samast perioodist kõrgem 3,8%. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2014. aasta müügitulu oli 4,6 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 1,2%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 1,6 miljonit eurot, mis oli 2013. aasta vastavast perioodist 2,5%.
Autokaubandussegmendi möödunud aasta müügitulu oli 57,7 miljonit eurot. Müügitulu ületas 20,1% eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 16,9%. Neljanda kvartali 13,9 miljoni euro suurune müügitulu jäi aasta varasemale müügitulule alla 1,3%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 14,2%.
Jalatsikaubanduse segmendi mullune müügitulu oli 13,3 miljonit eurot ning see vähenes aastaga 9,4%. Neljandas kvartalis oli käive 3,1 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2013. aasta sama perioodiga 22,4%.
Kinnisvarade ärisegmendi 2014. aasta kontserniväline müügitulu oli 3,3 miljonit eurot. Müügitulu suurenes varasema aastaga võrreldes 1,1%. Neljanda kvartali kontserniväline müügitulu oli 0,8 miljonit eurot, vähenes eelmise aastaga võrreldes 10,3%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele