Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2014 meenutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Lähenen teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) minu tarbimisharjumusi aastal 2014.
Suurtest jaekettidest sai minu lemmikuks aastal 2014 Comarket. Ja mitte niivõrd turunduskommunikatsiooni, kuivõrd oma tootearenduse tõttu. Mulle sobib selle poe asukoht, kaubavalik, riiulipaigutuse loogika ja muusikavalik.
Ülemiste Keskuse ümbersünni kampaania jäi meelde ja kutsus vaatama.
Liisisin Subaru Autospiriti kaudu. Jällegi- tegu oli minu enda valikuga, otsest kampaaniat või müügipakkumist ei meenu. Nii auto kui automüüja bränd tundusid usaldusväärsed ja sobivad. Automüüjatel on turunduse ja müügi osas muidugi väga pikk maa minna, ma ei ole oma 20- aastase autoomaniku karjääri jooksul MITTE KORDAGI saanud üheltki automüüjalt konkreetset pakkumist stiilis „teie auto hakkab vanaks jääma, ostke uus“. Ja ma olen selle aja jooksul ostnud 5 autot.
Vaata
best-marketing.ee, kelle Hando Sinisalu annaks turunduse elutöö preemia.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.