Töö teenindusvaldkonnas ei tundu paljude jaoks esmapilgul ihaldusväärne ning sellest ei nähta rolli, milles on võimalik ise areneda ja järgnevaks karjääriks midagi kasulikku omandada, ütles Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.
Põldma Kaubandus omanik Heinar Põldma ütles, et ilma nende ettevõttega lähemalt tutvumata teatakse neist tõenäoliselt kõige rohkem Denim Dreami kauplusteketti ja maailmakuulsaid brände, mida nad kogu Baltikumis esindavad (Guess, Tommy Hilfiger, Diesel, Pepe Jeans jpt). See loob Põldma sõnul esmase positiivse kuvandi, sest need brändid on kõrgelt hinnatud ka Eestis. „Teiseks panustame omalt poolt palju töötajate arengusse, sest suurepärase tulemuste saavutamine nii indiviidi, kaupluse kui ettevõtte tasandil on meie jaoks oluline,“ kinnitas Põldma.
„Ettevõtte siseselt on võimalik võtta erinevaid rolle (sh kaupluse kujundaja, juhataja roll, võimalus kandideerida kontorisse), pakume omalt poolt müügi- ja teeninduskoolitusi ning ka näiteks vene keele koolitust. Lisaks on võimalik oma töötasu ise suurel määral mõjutada, mis on noortele tihtipeale motiveeriv,“ rääkis Põldma, mis muudab neid ehk üheks ihaldusväärseks kaubandusettevõtteks töötajate jaoks.
Põldma hinnangul on nende üheks tugevuseks see, et nad on Eesti turul tegutsenud juba 20 aastat ning neid teatakse positiivselt eristuva klienditeeninduse ja maailmas kõrgelt hinnatud moebrändide poolest. „Tihti tuuakse vestluses välja, et kliendina kauplust külastades saadi väga positiivne emotsioon, kollektiiv on meeldiv ning sellega seoses soovitakse ka ise meiega liituda.“
„Töö teenindusvaldkonnas ei tundu paljude jaoks esmapilgul ihaldusväärne ning sellest ei nähta rolli, milles on võimalik ise areneda ja järgnevaks karjääriks midagi kasulikku omandada,“ ütles Põldma. Lisades, et kõik see võib tulla omakorda teenindaja rolli kuvandist ja vähesest väärtustamisest ühiskonnas laiemalt ja see võib olla ka põhjuseks, miks ihaldusväärsete tööandjate hulgas on vähe kaubandusettevõtteid.
Põldma sõnul eristuvadki ehk need kaubandusettevõtted, kes on eesmärgiks võtnud silma paista nii töötajate arendamise kui ka suurepärasel tasemel kaupade ja teeninduse pakkumise poolest oma klientidele. „Kõrgel tasemel müügikonsultant on tegelikult oma ala spetsialist, ettevõtte visiitkaart ning sel viisil peaks ka iga kaubandusettevõte oma töötajatesse suhtuma.“
Põldma Kaubandus oli CV Keskuse ihaldusväärsemate tööandjate TOP100 tabelis 41 kohal.
Seotud lood
CV Keskuse iga-aastasest uringust, kus osales pea 4000 vastajat üle Eesti, selgusid taaskord Eesti hinnatuimad tööandjad ehk ettevõtted, kus Eesti tööotsijad enim töötada sooviksid. TOP 100 ettevõtte seas oli 15 kaubandusettevõtet.
Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus rääkis, et nad pingutavad ihaldusväärse tööandja tiitli nimel ning see, et nad on kõrgelt hinnatud on nende jaoks suur kompliment ja nad on selle eest väga tänulikud.
Põldma Kaubanduse omanik ja tegevjuht Heinar Põldma räägib intervjuus Äripäevale viie aasta printsiibist, meeter korda meeter tagatoast ja üllatusest, et ettevõtte oma bränd Denim Dream müüb paremini kui kuulsad nimed.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.