Leedu rõivamüüja Apranga aprillikuu jaekäive kasvas mullu sama perioodiga võrreldes 6,8%, 13,5 miljonile eurole.
Perioodil jaanuarist aprillini kerkis ettevõtte jaekäive aastatagusega võrreldes 8,7%, 55,6 miljonile eurole. Samal ajavahemikul kasvatas Apranga kõige jõudsamalt käivet Eestis, kus müük kasvas 23,6%. Lätis ja Leedus suurenes müük vastavalt 3% ja 8,3%.
Praegu on ettevõttel 165 poodi, millest 98 asuvad Leedus, 44 Lätis ja 23 Eestis. Ühtekokku tegutsetakse 76 800 ruutmeetril ehk 7,9% suuremal pinnal kui mullu.
Vilniuse börsil noteeritud ettevõtte aktsia on aasta algusest kerkinud ligemale 13%.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.