Balbiino jäätisemüügi maht oli vaatamata tagasihoidlikele suveilmadele juunis 25 protsenti suurem kui 2014. aastal samal ajal.
„Jäätisemüük oli juunis kindlam kinnitus alanud suvest kui Eestimaa ilm. Kõige populaarsemateks jäätisteks on hiljuti meie tootevalikusse lisandunud rabarberi-koorejäätis koonusvahvlis, kohvi-koorejäätis Vana Tallinna likööriga tumedas Belgia šokolaadis ning kerge Mango Smuutike, mis on valmistatud ehtsast mangopüreest ja täiesti piima- ning rasvavaba. Tõeliseks müügihitiks on kujunenud aga uus Draakoni vanilli-koorejäätis vaarikasorbeti ja vaarikaglasuuriga, mis näitas erilist müügiedu, ületades müügiplaane enam kui kahekordselt,“ ütles Balbiino turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.
Juunis müüs Balbiino Eestis üle 2 miljoni jäätise ja koos alanud juuliga on Balbiinosse saabunud tootmise kõrghooaeg, kui liini äärde ning külmlattu jäätiste komplekteerimiseks on palgatud abikäsi ning vajadusel käivad abiks ka Balbiino juhtkond ja teised kontoritöötajad.
AS Balbiino on suurim kodumaine jäätisetootja ning ainus Eesti jäätisetootja, kellel on BRC toiduohutuse ja kvaliteedijuhtimise sertifikaat. AS Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd enam kui 200 inimesele. Lisaks jäätise tootmisele tegeleb AS Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. AS Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.