ETK Grupi tänavu esimese poolaasta müügikäive oli 234 miljonit eurot. Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvas käive 5,8 %.
ETK juhatuse liige Janek Lepa sõnul on tänavu ETK Grupi poodides kasvanud nii klientide arv kui ka keskmine ost, samas kui hinnad paljudes kaubagruppides on langenud.
„Meie müügikasv on saavutatud suures osas läbi pideva töö tarbijate ootustele vastava sortimendi pakkumisega ning kaupade saadavuse parandamisega“ ütles Lepp.
ETK Grupp on tänavu jätkanud mitmete atraktiivsete müügi- ja mainekampaaniatega („Suur saak“,„Väikese Taksi Päevad“,„Hoiame kokku!“, „Soodushinnad Säästukaardiga“, „Eesti kõikse kõikse kokkuhoidvam kaupluste perekond“) ning käivitanud uusi kampaaniaid („Nädala tähed“).
ETK Gruppi on liitunud ETK Jaekaubanduse AS ning 19 tarbijate ühistut, millel on omakorda kokku ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. ETK Gruppi kuulub hetkel 354 kauplust, millest suurema osa moodustavad toidu- ja esmatarbekaupluste ketid Konsum, Maksimarket ja AjaO.
Seotud lood
Rae valda kerkiv Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (ETK) logistikakeskus arvestab nii turvalisuse kui mugavusega, luues meeskonnale lisaks kaasaegsele töökohale ka tervise ja välimuse eest hoolitsemise võimalusi.
Jaekaubandusketi Maxima Eesti tänavuse esimese poolaasta müügikäive ületas 213 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama ajaga võrreldes 9,3 protsenti. Ettevõtte klientide arv kasvas samal perioodil ligi neljandiku.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.