Baltika teatas oma juulikuu müügi, mis kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2 protsendi võrra 5,049 miljoni euroni.
Jaemüük suurenes Eestis 19 protsenti, Lätis 1 protsendi ja kogu Baltikumis 8 protsenti. Leedus vähenes jaemüük 2 protsendi võrra.
Venemaal vähenes müük rublades 15 protsenti. Eurodesse ümber arvestades kukkus müük aga 39 protsenti. Suuresti on eurodes müüki vähendanud seega rubla odavnemine eurosse. Müügipind vähenes Venemaal 24 protsenti.
Baltika konsolideeritud jaemüük oli juulis 4,566 miljonit eurot – võrreldes eelmise aasta sama perioodiga oli kasv 1 protsent.
Juuli lõpu seisuga oli ettevõttel kokku 131 kauplust, mille hulgas on ka 27 frantsiisipoodi erinevates riikides. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 2 protsenti.
Hulgimüük kukkus 3 protsenti. Suure kasvu tegi aga e-poe müük – kokku müüs Baltika interneti kaudu 273 protsenti rohkem tooteid.
Seitsme kuu kokkuvõttes ulatus kogu müügitulu 30,55 miljoni euroni, mis tähendab eelmise aastaga võrreldes 1,5protsendilist kasvu. Jaemüük kasvas Baltikumis 4 protsenti, aga langes kokkuvõttes 3 protsenti 26 800 euroni. Hulgimüük oli 3,12 miljonit eurot (+44 protsenti) ja e-poe müük 0,573 miljonit eurot (+249 protsenti).
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.