• 13.08.15, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stockmann ronib mustast august välja

Stockmanni aktsia tegi eile pärast kvartalitulemuste avalikustamist üle kahekümne aasta suurima tõusu. Aktsia jätkab ka täna rallimist.
Stockmann ronib mustast august välja
  • Foto: Julia-Maria Linna
Kuigi firma käive langes aastaga ja kahjum süvenes, siis andsid tulemused lootust helgemaks tulevikuks. Firma kasumimarginaal paranes ning juhtkond lubas, et karmid kärped ja koondamised, mis on juba tehtud, hakkavad tulemustele positiivselt mõjuma juba 2016. aasta alguses.
Möödunud aasta lõpus Stockmanni juhiks saanud Per Thelin on kärbetega küllaltki hästi toime tulnud. Ta võttis kohe ette tegevuskava, mis hõlmas kahjumlike poodide sulgemist, rõivaketi ja raamatupoe müüki ja 50 miljoni euro kokkuhoidu. Ta näeb vaeva Stockmanni kaubamajade ümberkujundamise ning uute välispartnerite leidmisega. Kõike selleks, et muuta kaubamaja uuesti inimeste lemmik ostlemiskohaks.
Carnegie Investmenti analüütiku Tommy Ilmoni hinnangul tehakse Stockmannis praegu head tööd. „Eelmine juht ei reageerinud turuolukorra muutustele piisavalt kiiresti,“ rääkis ta. „Praegune juhtkond on vähemalt ette võtnud palju tegevusi, et efektiivsust parandada.“
Stockmanni käive oli teises kvartalis 405,8 miljonit eurot, mis on pea 90 miljonit vähem kui mullu samal ajal. Firma kahjum ulatus 11,9 miljonile eurole. Aasta eest oli see 8,1 miljonit.
 

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.16, 13:09
Stockmann Eestil pea miljoni eurone kahjum
Stockmann Eesti 2015. aasta puhaskahjum oli 946 207 eurot ning müügitulu vähenes aastaga 6%.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele