Alates 19. augustist saavad kõik Partnerkaardi omanikud liituda Statoili EXTRA lojaalsusprogrammiga, mis pakub soodustusi mootorikütusele, autopesule ja kohvile kõikides Statoili teenindusjaamades.
- Partnerkaardiga saab liituda Statoili lojaalsusprogrammiga Foto: Andres Haabu
Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga liitunud Partnerkaardi klientidele kehtib nüüd kõigis Statoili täisteenindusjaamades miles kütuste ostul soodustus 2,3 eurosenti liitrilt, automaatjaamades 1 eurosent liitrilt. Lisaks saavad kõik Statoil EXTRA lojaalsusprogrammi kliendid iga kuuenda kohvi tasuta ning iga kolmanda autopesu poole hinnaga.
Statoili EXTRA lojaalsusprogrammiga liituda soovival Partnerkaardi omanikul tuleb registreerida isiklik kasutajakonto kas läbi veebi Statoili iseteenindusportaalis või Statoili mobiilirakenduse kaudu. Kasutajakonto olemasolul saavad kliendid lihtsalt lisada sinna ka oma Partnerkaardi.
Partnerkaardiga koostöö alustamise puhul annab EXTRA lojaalsusprogramm nii uutele kui ka olemasolevatele Statoil EXTRA klientidele septembri lõpuni kütusele lisasoodustuse 3 senti liitrilt.
Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerprogramm on vanim lojaalsusprogramm Eestis, mis sai alguse 1996. aastal. Partnerprogramm on Selveri, Kaubamaja, ABC Kinga, SHU, I.L.U. ja L´Occitane kaupluste ühine püsikliendiprogramm, mis annab Partnerkaardi kasutajale püsisoodustusi ja eripakkumisi ning kogub ostuboonust. Partnerkaardi klientide arv ulatub tänaseks üle 620 000 inimeseni.
“Liitumine Eesti vanima lojaalsusprogrammiga, on nii meie kui Partnerkaardi jaoks oluline samm klienditeenindamise arengus. Kahe suure lojaalsusprogrammi koostöö tulemusena võime julgelt öelda, et Statoilis pakutavad soodustused kehtivad nüüdsest enamikule Eesti elanikele,” ütles Statoil Fuel & Retail Eesti turundusdirektor Diana Veigel.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paatsi sõnul tehakse Partnerkaardiga Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes keskmiselt aastas üle 30 000 000 tehingu rohkem kui 300 ostukohas üle Eesti. Nüüd lisanduvad ostukohtade nimekirja ka kõik Statoili teenindusjaamad. Partnerkaart saab Statoili näol kindlasti juurde ühe tugeva koostööpartneri. “Statoiliga tehtud koostöö tulemusena võidavad kõik meie kliendid, sest juurde tekib üks lisapõhjus, miks igapäevalt Partnerkaarti kasutada ja nutikalt säästa. Usume, et Partnerkaardi kliendid tervitavad uueks koostööpartneriks kvaliteetset kütusefirmat, kellel on suur jaamadevõrk üle Eesti ja kes pakub parima kvaliteediga kütust,” ütles Paats.
Seotud lood
Statoil Fuel & Retail Eesti AS-i 30. aprillil 2015 lõppenud majandusaasta müügitulu ulatus 277,6 miljoni ning puhaskasum 60,3 miljoni euroni. Ettevõte investeeris teenindusjaamadesse kokku 4,3 miljonit eurot, mis on ühe miljoni euro võrra rohkem kui eelmisel aastal.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.