Amber Distribution Estonia tegevdirektor Timo Valla märgib, et alkoholi aktsiisimaksu tõus võib vabalt käivitada tegevusvaldkonnas konsolideerumise protsessi.
- Amber Distribution Estonia tegevdirektor Timo Valla Foto: Amber Distribution Estonia
Valla märgib, et Eesti alkohoolsete jookide turgu on 1. veebruarist tabamas teine järjestikune 15%-ne aktsiisimaksu tõus, mis kujutab endast kahtlemata väljakutset ja suurendab kahaneval turul veelgi enam konkurentsi.
„See võib vabalt käivitada tegevusvaldkonnas konsolideerumise protsessi, mis näib olevat vältimatu tegevusala toimimiseks riigis, kus on viimastel aastatel vastu võetud mitu piiravat seadust. Loodan, et viimaks jääb peale kaine mõistus,“ ütleb Valla.
Alates 1. jaanuarist hakkas alkohoolsete jookide impordi ja turustamisega tegelev ettevõte SPI Distribution Estonia turul tegutsema uue ärinime Amber Distribution Estonia all. Ettevõtte uus nimi viitab kuuluvusele kontserni Amber Beverage Group, mis on Baltikumi suurim alkoholiettevõte.
Emaettevõtte Amber Beverage Group juhatuse esimees Seymour Ferreira kommenteeris, et nende Eesti turustusettevõtte ümbernimetamine on osa nende käimasolevast identiteedi muutmise protsessist. "Uus ärinimi rõhutab Eesti seotust Balti riikide juhtiva alkohoolsete jookide ettevõttega – Amber Beverage Groupiga. Oleme veendunud, et meie mõlema teadmised turust ja kogemused on väga keerulisel turul ühiselt toeks Amber Distribution Estonia edasisele arengule,“ ütles Ferreira.
Valla sõnul keskenduvad nad käesoleval aastal tulemuslikkuse suurendamisele ja veelgi tihedamale koostööle meie tähtsamate kaubamärkide omanikega, et pakkuda Eesti klientidele parimat võimalikku kvaliteetsete jookide portfelli.
Seotud lood
Alates 16.02.2016 on Amber Distribution Estonia tegevjuhiks nimetatud Andres Laanisto, senine tegevjuht Timo Valla hakkab juhtima Amber Beverage Grupi ühinemis- ja ülevõtmisprojektidega
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.