• 07.03.16, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harrods’i kaubamaja vaateaknad

Londoni moenädala raames disainis Harrodsi kaubamaja loominguline meeskond koostöös kaubandusdisaini agentuuri SFD kaksteist temaatilist vaateakent Bromptoni tee äärde.
Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016
  • Londoni Harrodsi kaubamaja vaateaken London Fashon Weeki raames veebruaris 2016 Foto: Harrods
Vaateakende peateemaks oli „London Calling“ ning elementidena kasutati telefoniputkasid, taksofone ja ruuporeid. Rõivaste rõhutamiseks oli kontrastidena kasutatud must-valgeid elemente ning roosat taustavalgust, mis tõmbab ja kindlustab vaatajate tähelepanu, kirjutab Retail Desing blog.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele