Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas Coop Eesti 9 aastaga käibe kahekordistab?
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand ütles Danske Liidrite Foorumil, et aastaks 2025 on nende käive 1 miljard eurot, mis on üle 2 korra rohkem kui 2014. aasta käive. Uurisime, kuidas nad plaanivad selle saavutada.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand Foto: Raul Mee
„Selle aasta käive tuleb pisut üle 500 miljoni euro ning kui arvutada, siis siin ei ole midagi keerulist. 7-8% kasvu aastas ning olemegi seal,“ ütles Vihand. Kuid lisas, et ta ei usu, et see kasv orgaaniliselt tuleb. „Turu kasv on ilmselgelt väiksem ja meie orgaaniline kasv on ka väiksem. Seega peame turul tegelema konsolideerimisega.“
Vaata videost, kelle plaanib Coop ära osta ning kui palju jaekette on Eestis 9 aasta pärast.
Coop Eesti netokäive oli 2015. aastal 487,8 miljonit eurot, kasvades aastaga 5%.
Kodumaiseid tarbijaühistuid koondav Coop Eesti võtab kasutusele uue põlvkonna iseostlemissüsteemi, mis Nutikassa nime all avatakse täna esimesena Tallinnas Raudalu Konsumis.
Esmaspäeval, 9. mail, avas Coop Eesti Keskühistu enda e-kaupluse, mida avapäeval külastas üle kolme tuhande inimese ning esimesel päeval tehtud tellimused täitsid 90% ettevõtte kahe päeva jõudlusest.
Eesti vanima ja suurima jaekaubandusorganisatsiooni Coop Eesti netokäive oli 2015. aastal 487,8 miljonit eurot, kasvades aastaga 5%, mida on oluliselt rohkem kui turu kasv tervikuna.
Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.