• 31.10.16, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued poed Eestis kasvatasid Apranga käivet

Leedu rõivamüüja Apranga parandas oma tulemusi märkimisväärselt, kaasa aitas tugev müügikasv Eestis, selgub ettevõtte börsiteatest.
Uued poed Eestis kasvatasid Apranga käivet
Leedu rõivamüüja Apranga maksueelne kasum kasvas 2016. aasta kolmandas kvartalis 12,4 protsendi võrra 4,9 miljoni euroni. 2016. aasta esimese üheksa kuu kasum tõusis aga 14,4 protsenti 9,5 miljoni euroni.
Käive tõusis kolmandas kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10,2 protsenti 59,45 miljoni euroni. Üheksa kuu lõikes kasvas käive (eelmise aasta sama ajaga võrreldes) 8,4 protsenti 153,8 miljoni euroni.
Kusjuures kõige rohkem kasvas käive (üheksa kuu lõikes) Eestis (23,6 protsenti), Lätis ja Leedus aga vähem (vastavalt 5,2 ja 6,8 protsenti). Tõsi, Eesti moodustab müügikäibest kõige väiksema osa (18,3 protsenti), aga tulemustele oli tugeva kasvu mõju küllaltki suur.
Põhjus peitub eelkõige sellest, et Eestis avati viimase aasta jooksul 6 uut poodi ning praeguseks on Aprangal siin müügikohti juba 29.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele