Alates sellest nädalast pakutakse Rocca al Mare ja Lasnamäe Prismades kauplust külatavatele lastele tasuta puuvilju. Tegemist on ühega mitmest muutusest, mida Prisma Peremarket oma kauplustes on teinud, et muuta need lastega külastajatele meeldivamaks ostupaigaks.
- Üks väike tasuta puuvili igale lapsele Foto: Prisma Peremarket
“Väikeste lastega poes käimine võib olla paras väljakutse ja seda eriti nendel juhtudel, kui lastel on kõht tühi ning väsimus peal. Selleks, et poekülastus protsess muutuks kõikidele meeldivamaks, pakumegi lastele poes tasuta puuvilju,” sõnas Prisma Peremarketi kaubandus- ja müügidirektor Teemu Kilpiä.
Prisma esindaja sõnul otsutavad nad klientide tagasiside põhjal, kas võtta tasuta puuviljade korvid kasutusele ka teistes Prisma kauplustes.
Muutmaks poekülastust lastega külastajatele mugavamaks on Prisma Peremarket teinud oma kauplustes mitmeid muudatusi. Näiteks on paljude Prisma kaupluste peasissekäigu juures tavapärasest laiemad parkimiskohad lastega külastajatele, et turvahälliga oleks võimalik mugavalt toimetada. Samuti on peatselt avamisel lastekassad, mis pakuvad kassade juures huvitavat tegevust ka pere noorematele liikmetele.
“Lisaks püüame oma kaubavalikus pöörata palju tähelepanu just lastega perede ootustele ja vajadustele. Näiteks on Prisma kaubavalikus 109 sorti mähkmeid ning 290 sorti erinevaid lastetoite,” lisas Kilpiä.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti, Venemaa, Läti kui Leedu turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast, olles üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid. Tänaseks tegutseb Tallinnas 5 Prismat, Tartus 2 Prismat ning Narvas 1 Prisma kauplus.
Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 artiklit. Iga Prisma kauplus omab tervest Eesti jaekaubandusturust hinnanguliselt 1,5%. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele.
Seotud lood
Värske Prisma Peremarketi tegevjuht Jussi Nummelin rääkis, et nad vaatavad läbi oma tegevusprotsessid ja parandamist vajavad teemad, et oma turuosa suurendada.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.