2016. aasta kõige loetumateks artikliteks oli H&M’i e-poe avamise uudis ning Cherry 10 õppetundi. Neid lugusid luges kokku 28 tuhat inimest. Lisaks pakkus lugejatele huvi teeninduse teemad, uued juhid ja kauplused ning kaupluste varasema sulgemise teema.
- Aasta kõige loetum lugu rääkis sellest, et H&M avas Baltikumi e-poe Foto: Raul Mee
Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, avas 31. märtsi hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp panid kirja 10 õppetundi, mida nad 6 tegevusaasta jooksul kogesid.
28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.
Kaubanduse Aastakongressi 2016 juhtide vestlusringis tuli teravalt arutlusele kaupluste lahtiolekuaegade reguleerimine.
Põldma Kaubanduse Pärnu Mustangi kaupluse klienditeenindaja Jane Kesamaa rääkis konverentsil „Müügi edulood“, millised on tema edu alused, mis on välja kujunenud kuue aasta jooksul, mil ta müügitööd on teinud.
Cherry Media lõpetas alates 27. maist, tegevuse Eesti ja Läti turul, kuna ettevõttel ei ole raha, et koostööpartneritele maksta.
Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees/tegevjuht Priit Tomp rääkisid kaubandus.ee'le ausalt ära, kuidas praegusesse maksevõimetusse seisu jõuti ning kus tehti vigu.
Uue põlvkonna noorte arusaam tööst ja keskkonnast paneb tööandjaid pingutama ja nõuab uutmoodi lahenduste leidmist. Circle K Eesti peadirektor Kai Realo rääkis Kaupmeeste Liidu visiooniseminaril, et generatsioon Y ja Z on need noored, kellega täna juba tööturul kokku puututakse.
Rimi Eesti tegevdirektor Anders Torell on pärast 3,5 aastat otsustanud naasta emaettevõttesse ICA. Rimi Eesti uueks tegevjuhiks saab Vaido Padumäe, kes seni töötas ettevõttes Baltikumi keskostu juhina.
21. mail avas klientidele uksed Tartu kesklinnas valminud uus ja kaasaegne kaubandus- ning vabaajakeskus Kvartal. Viiel korrusel, mis hoone esimeses etapis avatakse, on üle 50 kaupluse ja teenusepakkuja ning 9 toitlustuskohta.
Taskukohaseid spordi- ja vabaajatarbeid müüv Suurbritannia jaekett Sports Direct allkirjastas lepingu, mille kohaselt avatakse juba käesoleval aastal Eesti kolmas SportsDirect.com pood Kristiine Keskuses.
Klienditeenindaja ei tohiks olla inimene, kes koolis kahtesid sai ja mujal hakkama ei saaks, vaid keegi, kellel on piisavalt andekust, ütleb teenindus- ja müügistruktuuride konsultant ning koolitaja Elina Vamper intervjuus.
Pickup pakipoodide võrgustikus on üle Eesti tänaseks juba 96 pakipoodi ning DPD laiendab seda omajagu veel käesoleva aastanumbri sees. DPD Eesti on esimesena Baltikumis lansseerimas ainulaadset pakijaotusvõrgustikku Pickup, mis hakkab lisaks pakipoodidele pakkuma ka pakiautomaatide teenust.
H&M’i pressiesindaja Tiina Miettinen tunnistas, et eestlased on nende kauplused väga hästi vastu võtnud ning neil on plaan siinsel turul veelgi laieneda.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.