• 31.01.17, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõtteid konverentsilt: Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?

Täna, 31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuse konverentsisaalis e-kaubanduse konverents "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?". Konverentsi päeva lõpuks selgub, kes on kõige kasutajasõbralikumad e-kauplused.
Mõtteid konverentsilt: Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?
Kolm olulist punkti, mida e-poes jälgida: Selge teekond ostuni. Kliendil ei tohi olla üle 1-2 otsust lehekülje kohta tarvis teha. Kolmandaks tuleb selgelt välja tuua call2action. – Paul BlundenE-poe disainis on normiks kujunenud see, et mobiili vaade peab olema. Veebileht peab olema kohalduv erinevatele ekraanidele. – Paul BlundenKaalu ühe leheküljelise e-poe kasutamist, sest ühe leheküljeline e-pood muudab kliendi elu väga lihtsaks. See sobib hästi neile ettevõtetele, kellel on vähe tooteid. – Paul BlundenKui sooduskoodi koht liiga suureks muuta, siis kliendid võivad jätta ostukorvis ostu pooleli, sest hakkavad otsima koodi või siis ootama kampaaniat. – Külli KoortAnalüüsi enda veebilehel seda, milliseid funktsioone kliendid sinu e-poes kõige enam kasutavad. Paku kliendile võimalust browse’ida kui ka otsingu kasti, kuna on erinevaid kliente, kes soovivad erinevalt tooteid otsida. – Kristjan Lorentson.E-poes peavad põhilised asjad olema selgelt välja toodud. Meie puhul on oluline see, et klient teaks, kas tema koduaadressile toimub tarne ning kas on tal võimalik enda ostukorvi soovitud ajal saada. - Gunnar ObolenskiNeed kliendid, kes teevad poesisese otsingu, siis nende conversion on olulisest suurem, kui nende inimeste, kes vaatavad kategooriates ringi. Seega on oluline otsingu kvaliteet. – Peep KuldÄra räägi kliendiga spetsiifilises keeles. Klient ei tunne sinu ettevõtte sisest toote kategooriat ega toodete liigitust. Kõneta klient tema enda keeles ja võimalikult lihtsalt. – Gunnar ObolenskiKui sa ei suuda otsingut piisavalt hästi tööle panna, siis peida see lihtsalt ära. Suuna kliente kasutama filtreid. – Külli KoortKlientidele tuleb soovitada neid tooteid, mis on enim otsitud ja enim ostetud, mitte neid soovitusi, mis ettevõttele oleks kasumlikum. – Gunnar ObolenskiInimesed tahavad kõike tasuta saada. Tausta transporti ei ole olemas. Klient maksab selle kinni, kas toote hinna marginaalis või siis maksab selle ostukorvil lisaks.  – Peep KuldKui klient on mitu korda enda ostukorvi hüljanud, siis helista kliendile ja uuri tema käest, mis põhjusel ta on selle hüljanud. Oluline on personaalne suhtlus. Kui klient tunneb, et ta on kaasatud, siis ta annab ka vastuseid ja palju muud huvitavat infot. See muidugi eeldab seda, et sa tead, kes see klient on. – Gunnar ObolenskiE-pood ei tohi tekitada inimestes ängi. Kui ängi ei tekita, siis tuleb klienti aidata. – Viljo VabritPop-Up reklaamil ütle, mida klient peab tegema, kuid ära sega tema ostuprotsessi. Pop-up ei tohiks hüpata ette enne, kui klient ei ole e-poega saanud tutvuda. – Viljo VabritAnna kliendile teada, et tema valitud toode ostukorvi lisamine õnnestus. – Viljo VabritSuunake inimesi, pakkuge välja järgmine loogiline tegevus vastavalt teie müügilehtri sammudele. – Viljo VabritEnne kui e-poes midagi tegema hakkate, siis küsige „Kes ma olen?“, „Kes on meie kliendid?“ – Tajo OjaOnline ja offline peavad üksteist peegeldama. Offline’is sa ei küsi kliendi käest sisse astudes kohe e-posti aadressi, mida tehakse üldjuhul online’is. - Tajo OjaVaata, kas sinu e-pood suudab tooteid samamoodi müüa, kui tavakaupluses teenindaja seda müüb. Tajo OjaLaske enda e-poe tekstid kellelgi teisel üle vaadata. Tekstidel on palju hooletus- ja kirjavigu. Robert KõrvitsToodete tekste koostamisel mõelge, miks kliendil seda toodete peaks vaja minema. – Robert KõrvitsPakki lisage sooduskupong, kliendileht või väike maius -  see meeldib klientidele. – Harry LiipaToote pakendamisel arvestage toote suurusega ning pakendage ilusasti. – Harry LiipaMuuda oma juriidilisi tekste inimsõbralikemaks. Näiteks õigus nõuda ettemaksu vs palume tasuda ettemaksu. - Signe KõivTaganemisavalduse tüüpvorm võiks olla müügitingimuste all. – Signe Kõiv

Seotud lood

Uudised
  • 07.11.17, 15:15
E-poes ei pea igale tootele lisama sotsiaalmeedia jagamise nuppu
Disainer Tajo Oja tõi Best Interneti konverentsil välja, et kui jälgida kõiki reegleid ja soovitusi, siis võib jõuda absurdini välja. Näiteks e-poes müügil olevat karkassi tihenduslindi pilti on võimalik jagada erinevates sotsiaalmeediakanalites.
Uudised
  • 01.02.17, 11:34
E-kaubanduse konverents "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?"
31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaia konverentsisaalis e-kaubanduse konverents ja auhinnad "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?". Vaata meeleolukat galeriid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele