Krediidipanga (sügisest 2017.a Coop Pank) uus nõukogu esimees on Jaanus Vihand ja juhatuse esimees Margus Rink.
- Jaanus Vihand Foto: Raul Mee
Möödunud nädalal toimunud aktsionäride üldkoosolekul kinnitati AS Eesti Krediidipanga uus nõukogu, kuhu kuuluvad Jaanus Vihand (Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees), Jaan Marjundi (Coop Harju juhatuse esimees), Roman Provotorov (Coop Antsla juhatuse esimees), Priit Põldoja (AS Inbank nõukogu esimees) ja väikeaktsionäride esindaja Marko Kairjak.
Tänasel nõukogu koosolekul kinnitati panga nõukogu esimeheks Jaanus Vihand ning uues koosseisus määrati ka panga uus juhatus, mille esimeheks valiti Margus Rink ning juhatuse liikmeteks Kerli Lõhmus (finantsjuht) ja Janek Uiboupin (riskijuht).
Eesti suurim jaekaubandusgrupp Coop Eesti ostis Moskva Pangale kuulunud Eesti Krediidipanga enamusosaluse, et tuua igapäevased pangateenused taas inimeste kodu lähedale. Koos Coop Eestiga omandas osaluse Inbank, panustades panga arendamisse nõuandja ja finantsinvestorina. Uue panga nimeks saab sügisest Coop Pank.
Tehing toimus kahes osas. Esimeses etapis omandas Coop Eesti ligi 60 protsenti ja Inbank ligi 10 protsenti Krediidipangast. Sellele järgnevalt omandab uus pank Coop Eesti ja Inbanki ühise tütarettevõtte Coop Finants ning Eesti Krediidipanga ja Inbanki ühise tütarettevõtte Krediidipank Finants, mille tulemusena jaotuvad uue panga osalused vastavalt 55 Coop Eesti ja 25 protsenti Inbanki vahel.
Seotud lood
Coop Eesti Keskühistu juht Jaanus Vihand kinnitab, et 115. tegutsemisaastat tähistava ja 80 000 omanikuga ühistu eesmärk on 40% turuosa, kohaliku elu edendamine ning koostöö ja demokraatia arendamine. Ühistulises tegevuses on tema hinnangul Eestis veel kõvasti kasvuruumi.
Eesti suurim jaekaubandusgrupp Coop Eesti ostab Moskva Pangale kuulunud Eesti Krediidipanga aktsiad ja toob igapäevased pangateenused taas inimeste kodu lähedale. Samaaegselt Coop Eestiga omandab osaluse Inbank, panustades panga arendamisse nõuandja ja finantsinvestorina. Uue panga nimeks saab sügisest Coop Pank.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.