Keila Tarbijate Ühistu kasum ületas 800 000 euro piiri ning ettevõte plaanib jätkata investeeringutega.
- Keila Tarbijate Ühistu juhatuse esimees Olev Mäll Foto: Raul Mee
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et jaemüüja Keila Tarbijate Ühistu TÜ käive kasvas 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 2,5 protsenti, 28,3 miljoni euroni. Ärikasum langes 63 141 euro võrra, 827 130 euroni.
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 275 inimest, võrreldes eelneva aastaga see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta tõusis 2 protsenti, 102 730 euroni. Keskmine brutotasu kasvas 7 protsenti, 815 euroni kuus.
„2016. aasta ja jätkuna 2017. aasta strateegias on rõhk asetatud kahele peamisele suunale – suurendada investeeringute mahtu kauplustesse nii hoonete kui ka tehnoloogia osas. Selle käigus viidi lõpuni Keila-Joa kaupluse täielik renoveerimine koos müügipindade suurendamisega. Samuti sai Rõõmu Kaubamaja uue sisekujundusliku ilme. Valmisid veel kahe kaupluse projektid rekonstrueerimise ja juurdeehituse teostamiseks 2017. aastal,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.