Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Groupi juht Kari Forssten märkis, et eestlased jätavad mööblipoodi üha rohkem raha ja ajavad taga üha paremat kvaliteeti, kuid konkureerima peavad mööblipoed ka reisibüroodega.
- Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Group ASi juht Kari Forssten Foto: Andras Kralla
„Meie konkurendid pole mitte ainult teised mööblimüüjad, vaid ka reisibürood. Kui mul on natuke rohkem raha – kas ma ostan diivani või veedan nädalavahetuse Londonis või lähen spaasse? Kõik konkureerivad sellele rahale,“ rääkis Indoor Groupi juht Kari Forssten.
Forstten lisas, et poodi tulles on klientidel veebis kogu taustatöö juba tehtud, nad on nutikad ja küsimused on väga professionaalsed.
Ka Diivaniparadiisi omanik ja juht Ahti Rattasep üles, et kui varem osteti lihtsalt hinda, siis nüüd ostetakse ikka mööblit ka. „Mööbel vaadatakse üle eest ja tagant, nii alt kui ka seest, uuritakse materjale, et need ikka kestaks. Kliendid veedavad poes üha rohkem aega, enam ei tulda kõige odavama toote järele. Eks Eesti inimesed on oma vead väga odavate ja ruttu lagunevate asjade ostmisega ära teinud,“ rääkis ta.
Loe pikemalt
Äripäevast, kuidas mööblitmüüjad on buumi ootel.
Seotud lood
2016. aasta esimeses kvartalis avab mööblimüügi turuliider Indoor Group AS Narva Tempo keskuses Asko sisustuskaubamaja ja Sotka mööblikaupluse.
Mööblikaupluste omanikettevõte Indoor Group AS laiendab tegevust Rocca al Mare kaubanduskeskusesse, kus avab Asko sisustuskaubamaja ja Sotka mööblimaja
Sisustuskaubamaja On24.ee juht Peep Kuld ütles läinud nädalal toimunud IV Mööblitootjate Konverentsil, et On24 on Eesti ainus internetipõhine mööblimüüja, kes kasumit teenib.
Sel kevadel uuenduskuuri läbi teinud Lõuna-Eesti suurim kaubanduspark Lõunakeskus avas täna uue kõrvalhoone, kuhu kolisid Asko ja Sotka mööblikaubamajad. 4200-ruutmeetrisel laiendusel avatakse peagi ka Mileedi lilleäri.