• 23.10.17, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui suurt kasvu kaupmehed järgmiseks aastaks planeerivad?

Kaubandus.ee uuris kolmelt kaupmehelt, kui suurt käibe- ja palgakasvu nad järgmiseks aastaks enda ettevõttele planeerivad?
Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma
  • Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma Foto: Veiko Tõkman
Bauhof Group AS tegevjuht Irina Raudsepp
Ehitus- ja kinnisvaraturu aktiveerumine on tuntav ennekõike meie ärimüügi käibekasvus, aga ka jaemüükides, seda eriti siseviimistluse ja tööriista tootegruppides.
Ootused järgmise aasta nii äri- kui jaemüügi osas on positiivsed. Eeldame käibekasvu keskmiselt 6% ning planeerime ka palgakasvu samasse suurusjärku. Keskendume jätkuvalt siseviimistluse ja tööriista tootegruppide kvaliteedi ja sortimendi parandamisele ning hoiame liidripositsiooni aiakaupade ja –tehnika kategoorias.
Põldma Kaubanduse AS omanik ja tegevjuht Heinar Põldma
Käibe ja palgakasvu plaanime järgmiseks aastaks umbes 10%. Peamine käibekasv tuleks uute kaupluste arvelt 7,5% ja olemasolevate kaupluste käibetõus on umbes 2,5%.
Palgakasv tuleb brutokasumi suurenemisest ja kulude kokkuhoiust.
Tallinna Kaubamaja Grupi ASi juhatuse esimees Raul Puusepp
Börsiettevõttena ei avalda me prognoose oma ettevõtte kohta. Teatud palgatõus on kindlasti vältimatu, ühelt poolt survestab seda juba jätkub ja süvenev tööjõupuudus. Teiselt poolt aga seab see ettevõtjad keerulisse olukorda.
Kaubandussektoris on juba mitmeid aastaid palgad kasvanud kiiremini kui tootlikkus ja ettevõtetele on tõsiseks väljakutseks efektiivsusnäitajate hoidmine heal tasemel.  On ka selge, et väga headest majandustulemustest iga valdkonna puhul rääkida ei saa, see on sektorite lõikes üsna erinev ja seetõttu on palgasurve enamikele ettevõtjatele paras väljakutse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele