58% tarbijatest eelistavad otsepostiga saabunud reklaami e-postiga saadutud reklaamile, selgus Turu-uuringute AS-i detsembrikuisest Omnibuss1000 üle-eestilisest elanikkonna küsitlusest. Seejuures ootavad nii linna- kui maapiirkondade elanikud postkasti saabuvat reklaami võrreldes e-postiga rohkem.
Tõenäoliselt ei tule täis isegi suvel heaga tagasihoidlikumaks kärbitud ennustus (237,5 miljonit eurot),
kirjutab Postimees.
Alkoholiaktsiisi on viimastel aastatel riigile laekunud igal aastal natuke enam, alates 2010. aastast keskmiselt 14 miljoni euro suuruste hüpetega. 2017. aasta tuleb tõenäoliselt esimene rohkem kui kümne aasta jooksul, mil aktsiisi laekub vähem kui aasta varem.Kui 2016. aastal laekus alkoholiaktsiisi eelarvesse 251 miljonit eurot, siis 2017. aastal pigem 2015. aasta 222 miljoni euro suurusjärgus, prognoosibväljaanne. Toona jäi eelarve täitmisest puudu 18 miljonit eurot, sest valitsus oli keset aastat otsustanud lükata alkoholiaktsiisi tõusu 2016. aasta 1. jaanuarilt 1. veebruari peale. Loe lähemalt
Postimehest.Küsimusele, kus paluti nimetada ettevõtteid, kelle pakkumisi soovitakse saada, olid kõige enam mainitud poeketid Maxima, Rimi, Selver, Coop, aga ka ehitus-ja elektroonikapoed, seejuures ka fotokaupade poed. Lisaks tuntakse huvi kaubanduskeskuste pakkumiste vastu nagu näiteks Stockmann, Kaubamaja, Põhjakeskus ning Vaala keskus. Nimetatud olid ka Rademar, Sportland, Hansapost, Kaup24 ja Koduekstra, riidekaupadest näiteks Denim Dream ja restoranidest ning toidukohtadest näiteks Subway.
Kui naiste poevalikut mõjutab otsepost rohkem kui meeste poevalikut, siis kõikides vanusegruppides vastati, et postkasti jõudev reklaam mõjutab või mõjutab alati nende poe valikut.
Allese sõnul tõestavad otsepostitused end vastupidiselt levinud arusaamale jätkuvalt väga eduka reklaamkanalina. “Ka 2016. aasta juunikuus Turu-uuringute AS-i poolt tehtud küsitlus kinnitas, et otsepost mõjutab tarbijate poe valikut,” rääkis Allese.
Juunikuus poodide juures läbiviidud küsitluse käigus vastasid 85% poe külastajatest, et postkasti jõudev reklaam mõjutab nende poe valikut. Üllataval kombel valib ligi 1/3 ostjaskonnast sobiva toidupoe endale justnimelt nähtud sooduspakkumise tõttu, mis tõestab seda, miks otsepost on oluline kanal müügikäibe eesmärkide saavutamisel.
Turu-uuringute AS viib igal kuul läbi Omnibuss1000 küsitlust, mis on üle-eestiline elanikkonna küsitlus silmast-silma ning mille käigus küsitletakse 1000 inimest.
Autor: Best-Marketing Eesti
Seotud lood
85% otsepostituslehtede lugejatest on positiivselt mõjutatud reklaamitud kauplust külastama, selgus Turu-uuringute AS’i juunikuusest otsepostituse märkamise uuringust. 59% vastaja sõnul mõjutavad sooduspakkumised nende otsust kohe kindlasti.
Tänapäeva kirjus reklaamimaastikus eristub otsepost teistest reklaamkanalitest väga selgelt. Vastupidiselt levinud arvamusele on trükiste saatmine siiani üks efektiivseim kanal kliendi tähelepanu võitmiseks ning tema otsuste mõjutamiseks. Otseturunduse sarja viiendas loos räägimegi otsepostitusest.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.