• 12.08.16, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Otsepost toob jätkuvalt suure osa kliente kauplusesse

85% otsepostituslehtede lugejatest on positiivselt mõjutatud reklaamitud kauplust külastama, selgus Turu-uuringute AS’i juunikuusest otsepostituse märkamise uuringust. 59% vastaja sõnul mõjutavad sooduspakkumised nende otsust kohe kindlasti.
Otsepost toob jätkuvalt suure osa kliente kauplusesse
  • Foto: Raul Mee
Omniva postiäri juhi Mari Allese sõnul tõestavad otsepostitused end vastupidiselt levinud arusaamale jätkuvalt väga eduka reklaamkanalina. “2015. aasta Emori uuringust selgus, et otsepostitus on traditsioonilistest reklaamkanalitest tähelepanuväärseim. Juunikuine Turu-uuringute AS’i küsitlus kinnitab taas sama,” rääkis Allese
Muuhulgas selgus aga ka see, et 67% inimestest märkab sooduspakkumisi just oma postkasti tulevatel otsepostitustel. Mujal on sooduspakkumiste reklaamide märgatavus oluliselt madalam.
Kui välja arvata poes spetsiaalsele alusele pandud reklaamlehed, mis eeldavad kliendilt juba kauplusesse tulemist, on otsepostituse järel sooduspakkumised märgatavaimad internetis, kus on neid märganud vaid 11% vastajaist.
Allese sõnul kannab Omniva siseriiklikult igal aasta laiali üle 200 miljoni reklaami ning see number näitab otseposti kanali jätkuvat populaarsust ettevõtete seas ning on endiselt turundajatele asendamatuks tööriistaks. “Adresseerimata otsepost on efektiivne ja soodne viis jõuda väga suure hulga klientideni, seevastu adresseeritud otsepost on ideaalne viis sihtida oma sõnumit väga täpselt valitud inimestele,” selgitas Allese otsepostituste populaarsust ettevõtete seas.
7-8. juuni ja 14—15.juuni küsitles Turu-uuringute AS kolme kaupluse juures Tallinnas ja Sillamäel 270 inimest eesmärgiga selgitada välja otseposti reklaami märgatavus ja selle mõju kaupluse külastamise otsuse tegemisel. Uuring viidi läbi silmast-silma küsitlusena tahvelarvutite abil (CAPI) 4 päeva jooksul, milleks olid teisipäevased ja kolmapäevased päevad kahel järjestikusel nädalal.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.18, 08:47
Tarbijad eelistavad postiga saabuvat reklaami e-postile
58% tarbijatest eelistavad otsepostiga saabunud reklaami e-postiga saadutud reklaamile, selgus Turu-uuringute AS-i detsembrikuisest Omnibuss1000 üle-eestilisest elanikkonna küsitlusest. Seejuures ootavad nii linna- kui maapiirkondade elanikud postkasti saabuvat reklaami võrreldes e-postiga rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele