Maailma juhtivamaid tarbijakäitumise koolitajaid Ken Hughes toob välja kolm asja, mida tuleks juba praegu teha, et tulevikus edukas olla.
Investeeri süsteemidesse. See on küll igav teema, kuid seda on tarvis teha, et saaks analüüsida seda, kes on meie ostjad, mida nad tahavad, kus nad asuvad ning mida nad järgmiseks vajavad. Kui datat ei koguta ning analüüsita, siis ei saa pakkuda ka klientidele personaalseid pakkumisi ning seetõttu on keeruline vastata uue generatsiooni ootustele, kes ootavad üha personaalsemat lähenemist.Fokuseeri äri ostja ümber. Kui vaadata ettevõtteid, siis nad on oma äris keskendunud toodetele. Isegi organisatsiooni struktuuris on näha, et seal on vähe inimesi, kelle ametinimetuses on sõna klient või ostja. Ettevõtetes leidub väga palju inimesi, kelle ametinimetuses on logistika, tootmine, operatsioonid jms. Tuleks muuta ettevõtte fookust ja struktuuri ning keskenduma rohkem ostjatele. Seda on lihtne öelda, kuid keeruline teostada.Vari juhtkond noortest. Teinekord on näha, et kaubandusettevõtete juhtkond on kaugel praegusest uuest põlvkonnast. Palju juhte on üle 50. aasta vanused ning neil ei ole nii häid teadmisi, mida uued tarbijad tahavad. Seega on soovitus võtta juhtkonna juurde noortest koosnev vari juhtkond, mis aitab ettevõttel areneda ja kasvada ning pakub välja ka uusi lahendusi.
Tule kuula
25. aprillil Riias toimuvat
Retail Masterclassi, kus Ken Hughe räägib sellest, kuidas valmistuda uuteks tarbijateks, ning kuidas peab kaubandust muutma, et ka homme edukas olla. Loe täpsemat infot ürituse kohta
SIIT.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.