Kodumaise jäätisetootja AS Balbiino turundusdirektorina asus tööle Heikki Põhi, kellel on laialdane töökogemuses nii toiduainetööstuse kui ka teiste valdkondade turunduse juhtimisel.
- Heikki Põhi Foto: Erakogu
„Balbiino on läbi aastate paistnud silma oma maitsvate koorejäätiste ja eduka tootearenduse poolest, mida näitab ka värske Nielseni turu-uuring, kus eelmise aasta edukaimaks uueks jäätiseks valiti Onu Eskimo EV100 karamelli-koorejäätise kukekommitükkidega. Mul on väga hea meel, et saan hakata juhtima Eesti suurima jäätisetootja turundust ja panustada kodumaiste brändide arengusse, eriti kui seejuures saab liituda niivõrd võimeka meeskonnaga,“ ütles AS Balbiino turundusdirektor Heikki Põhi.
Heikki Põhil on üle 25-aastane turunduskogemus, enne Balbiinosse tööle asumist töötas ta neli aastat AS Balti Veski turundusdirektorina. Varem on ta töötanud Karums Eesti juhi, AS NCC Ehitus turundusdirektori, Lincona Põrandakeskuse juhataja, AS Leiburi marketingidirektori ja juhatuse liikme ning OÜ Age Reklaami projektijuhina.
Heikki Põhi on lõpetanud koorijuhi erialal EMTA ja läbinud 2-aastase EMBA kursuse EBS-is.
Balbiino eelmine turundusdirektor Enel Kolk lahkus ettevõttest eelmise aasta lõpus.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.