• 16.05.18, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-Selveri püsiklient hoidis aastaga kokku üle saja tunni

Aastaga on e-Selveri kullerid kaupade kojuveoks läbinud pool miljonit kilomeetrit, hoides klientidele aastas kokku üle saja tunni vaba aega.
E-Selveri kaubikud
  • E-Selveri kaubikud
„Selver alustas aasta eest esimese poeketina üleminekut enda kullerteenusele, et teeninduspiirkondade laiendamisel tekiks suurem paindlikkus ja operatiivsus. Tänu oma kulleriteenuse käivitamisele saame e-poe arendusi paremini ellu viia,“ ütles Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski.
Selver toimetab Tallinna ja Pärnu piirkonna klientidele kaupa otse koju või kontorisse iga päev kümne kaubikuga.
„Alates e-Selveri teenuse avamisest on ostude arv ja käive igal aastal kahekordistunud – ajavõit on e-kaubanduse selge eelis ning kliendid on seda märganud. Kui keskmiselt kulub kogu poeskäigu protsessile umbes tund, siis kogenud kasutajal läheb e-Selveri keskkonnas tellimuse esitamiseks keskmiselt vaid 15 minutit. Tänu kojuveole hoiab e-Selveri püsiklient aastas kokku terve nädala jagu ärkveloleku aega,“ ütles Obolenski.
Võrreldes tavapoe ostukorviga ostetakse e-Selverist rohkem puu- ja köögivilju ning lastetooteid, näiteks on pea igas teises ostukorvis mähkmed. Palju ostetakse ka neid kaupu, mida endal on ebamugav ja raske tassida, näiteks karastusjoogid, lemmikloomade toit ja kassiliiv. Samas tellitakse e-poest vähem alkoholi, tubakatooteid ja snäkke.
„Kojuveo teenuse kasutamisega aitab iga e-Selveri klient kaasa liiklus- ja parkimiskoormuse vähendamisele, hoides ökoloogilise jalajälje väiksemana,“ ütles ta.
Selver avas toidu-, tööstus- ja esmatarbekaupade e-poe 9. novembril 2015. aastal. Eelmise aasta mais alustas Selver iseseisva kullerteenuse osutamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele