• 25.07.18, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lidli tulek elavdab oluliselt jaekaubanduse turundust

Leedu Kommunikatsiooniagentuuride Liidu tegevjuht ja meediaagentuuri Vizeum juht Saulius Šukaitis ei usu, et Lidl Eestis kuidagi teisiti toimetaks, kui mujal turgudel, seega soovitab ta silma peal hoida, mida nad teevad mujal Ida-Euroopa riikides ja oodata seda sama.
Lidl
  • Lidl Foto: Scanpix
"Ma pakun, et see elavdab oluliselt jaekaubanduse sektori turundust," ütles Šukaitis.
Baltikumi suurimal loovusfestivali Balticbesil esinev Šukaitis rääkis, et Leedus jõustus selle aasta alguses täielik mis tahes kujul alkoholireklaami keeld kõikides kanalites. "Sellel on tohutu (negatiivne) mõju reklaamiturule ning agentuuride ärile, sest alkoholitööstus oli oluline klient."
Tema sõnul käituvad globaalsed kliendid erinevalt, mõned kasvatavad, teised kärbivad kulutusi. "Globaalsed brändid langetavad otsuseid globaalsel tasandil. Kulutused kasvavad enamasti siis, kui uued brändid tulevad turule - näiteks kui Lidl või IKEA sisenesid Leedu turule," sõnas Šukaitis.
Tal on tunne, et jaemüügisektor on kasvamas, sest Lidl tegutseb väga konkurentsitihedal turul. "Mõned segmendid on oma tegevuse taaskäivitanud, nagu näiteks magusatööstus või isegi majapidamispaberi tootjad."
Loe pikemat intervjuud Leedu meedia- ja reklaamiturust Best-Marketingi veebilehelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele