1. augustil avab Telia Tartus linna moodsaima telekomiettevõtte esinduse Tartu Kaubamajas, kus pakutakse esmakordselt esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni.
- Telia Eesti esindus Gustavi kohvikuga Foto: Telia Eesti
Telia Eesti jaeäri juhi Katre Liibergi kinnitusel on Tartu Kaubamajas asuv uus Telia esindus mugavam nii klientide kui töötajate jaoks. Seejuures pakutakse esmakordselt Eestis esinduse ja kohviku koostöökontseptsiooni, mis võimaldab klientidel ühildada näiteks lõunasöök ja sideoperaatori külastus.
„Kliendid saavad uues esinduses põnevalt aega veeta, sisseoste teha ning kõigile Telia teenustega seotud küsimustele vastused saada. Töötajatele meeldib aga võimalus teenindada kliente paindlikult ja personaalselt ning seda kas või esinduse diivanil istudes,“ iseloomustas Liiberg pakutavaid võimalusi.
Uuendatud esinduses on võimalik kasutada nii digitaalseid kanaleid kui ka kohapealset personaalset teenindust. Esinduse oluliseks uuenduseks on interaktiivsed puutetundlikud nutiekraanid, kus klient saab kas üksi või koos konsultandiga kasutada Telia e-poodi, tutvuda erinevate tootjate samas hinnaklassis olevate seadmetega ja neid võrrelda.
„Klientide senine tagasiside uue kontseptsiooniga esindustele on olnud väga positiivne ning esile tõstetakse nii mugavust diivanite näol kui ka uutmoodi klienditeenindust,“ lisas Liiberg.
„Oleme väga rahul, et Telia otsustas avada oma kaasaegse telekomiesinduse Tartu Kaubamajas. Uudset kliendikogemust pakkuv esindus sobib väga hästi keskuse kontseptsiooniga ning sellel on kõik eeldused kujuneda keskuse üheks tõmbenumbriks,“ ütles Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuht Kristel Liivapuu.
Tartu Kaubamaja esinduse avamine on osa Telia esinduste uuendamise programmist, mille käigus muudetakse kõik esindused moodsaks ja interaktiivseks. Sellel aastal uuendab Telia üle Eesti seitse esindust eesmärgiga pakkuda klientidele ja töötajatele positiivset kogemust, kasutajamugavust ja funktsionaalsust.
Ajutiselt jääb avatuks ka Telia Tasku keskuse esindus, kus kliente jäädakse teenindama eelkõige Telia põhiteenuste osas ning seadmete müük piirdub mobiiltelefonide ja arvutite müügiga.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.