Teisipäeval toimuval nõukogu koosolekul peaks tehtama esimesed otsused Baltika uue „Strateegia 2022“ elluviimise kohta.
Kevadel aktsionäride üldkoosolekul avaldatud plaanile vastavalt näeb strateegia ette järgmised muutused:
Baltika soovib loobuda tootmisest ja tarnimisest.
Kui praegu teeb Baltika kõike: disainib, toodab, tarnib ja turundab, siis Milderi sõnul jäävad sellest valikust tulevikus tõenäoliselt alles vaid disain ja turundus. Kõike ise teha – see on Milderi sõnul liiga kallis isegi maailma suurtele rõivatööstustele, Baltikast rääkimata, ning on omakorda faktor, mis kasumit sööb. Baltika rõivatootmises Baltika Tailor töötas möödunud aastal 369 inimest.
Vähendatakse poodide arvu Baltikumis.
Baltikumi turg pole Baltika jaoks kasvurohke olnud ning kasvul on Milderi varasemate sõnade järgi lagi ees, mis omakorda piirab laienemist. Sellepärast suunatakse energia tulevikus teistele, uutele turgudele ning siinpool tõmmatakse füüsilisi poode pigem kokku.
Brände jääb vaid mõni.
Brändide poole pealt on Baltika juhtkonnal pinnuks silmas nende rohkus, mis tähendab, et kõikidega korraga korralikult tegeleda ei saa ning lõppkokkuvõttes tähendab see, et korralikult ei tehta neist ühtegi. Seetõttu tahab Milder vastavalt maikuus avaldatud plaanile brände kokku tõmmata, ühe katusbrändi alla viia ning fookus koomale tõmmata.
Loe
Äripäevast pikemalt, milline on hetkel Baltika olukord.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.