Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis teeninduskonsultant ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Elina Ojastu, et kindlasti on hea, kui tippjuht oleks aeg ajalt ka teenindaja rollis, saamaks reaalselt aru, mida see tähendab.
- Elina Ojastu Foto: Eiko Kink
Tule koolitusele!
Pane ennast kirja 28. märtsil toimuvale Elina Ojastu koolitusele "
Kuidas muuta klienditeenindus suurepäraseks? Kuidas targasti juhitud teenindus müüb rohkem kui kõige parem müük?" Tutvu koolitusega
SIIN.
Kui tippjuht on ettevõtte ajaloos ainult üks kord teenindaja ametis, siis ei ole sellest Ojastu sõnul kasu ning see on ainult PR kampaania. „Kuid ma näen, et kui see on muutunud standardiks ning kontor koos tippjuhiga paneb vähemalt kord aastas kaupluses kliente teenindades käed külge. Siis on näha, et teenindajad tunnetavad, kuidas juhid saavad aru, kuidas asjad käivad. Nad satuvad samadesse olukordadesse, mis teenindajad ning näevad, kui keeruline see teinekord on,“ rääkis Ojastu.
Erinevatel ametitel on erinevad fookused ning anded. „Kui oled klienditeenindaja, siis sinu eesmärk on teenindada kliendid ära ning meeldida inimestele. Tippjuht ei saa aga võtta fookusesse inimestele meeldimise, sest ta ei saa teha selliseid otsuseid, mida ta peaks tegema,“ ütles ta.
See, mis teeb ühest inimesest hea teenindaja ning kuidas ettevõtted võiksid head teenindust saada. Juttu tuleb nii värbamisest, koolitamises, siseõhkkonnast ning motivatsioonist.
Kuula hommikuprogrammi alates 21.20
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.