• 20.09.18, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop avas e-poe toidukapid

Alates 21. septembris on inimestel võimalik Coopi e-poest tellitud kaup täisfunktsionaalsetesse toidukappidesse, mis säilitavad kaupa vajalikul temperatuuril nii tava- kui ka sügavkülmarežiimil.
Coop avas e-poe toidukapid
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul toob uue teenuse kasutusele võtmine kaasa olulise muutuse kogu toiduvaldkonna e-kaubanduses. Ta usub projekti väga, kuna eestlased väga meeldivad pakiautomaadid. „Uus tehnoloogia annab võimaluse e-poest toitu tellida paljudel neil inimestel, kelle jaoks kauba kojuvedu seni mingil põhjusel ei sobinud.“ Kui seni on kuller toonud toidu koduukseni ja eeldas kliendilt samal ajal kodus olemist, siis toidukapi juurde saab klient minna ise ning teha seda endale sobiva 1,5 tunnise ajavahemiku sees.
Coopi e-poe toidukappidel on esmakordselt Eestis kasutusel nii jahutus kui ka sügavkülmutus, tänu millele on sinna võimalik tellida nii värsket puu- ja juurvilja, kuivaineid kui ka sügavkülmutatud tooteid.
Esimesed kuus Coopi e-poe toidukappi on koostöös Neste (4 kappi) ja Alexela (2 kappi) tanklatega paigaldatud Tallinna põhimagistraalide äärde. „Koostöö tanklakettidega annab meile ühelt poolt hea võimaluse paigutada kapid hästi ligipääsetavatesse kohtadesse ning pakub kliendile võimaluse auto samaaegselt tankida,“ lisas Vihand. Nende suurem soov on nende toidukappidega laieneda üle Eesti.
Mujal maailmas on seesugused kapid paigutatud kaupluste juurde, kus klient saab ostetud kauba kaupluse ukse tagant kätte.
Coopi e-poe toidukapid tarnis jaekaubandustehnoloogia arendamisele spetsialiseerunud ettevõte Strongpoint.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele