Prisma avab 21.-23. detsembril kõik oma Tallinnas, Tartus ja Narvas asuvad hüpermarketid ööpäevaringselt, et anda inimestele võimalus sooritada oma viimase hetke söögi- ja kingiostud neile kõige paremini sobival ajal.
Lisaks juba praegu ööpäevaringselt kliente teenindavale Sikupilli, Mustamäe ja Lasnamäe Prismale, on vahetult enne jõule 24 tundi avatud ka Kristiine ja Rocca al Mare Prisma Tallinnas, Annelinna ja Sõbra Prisma Tartus ning Narva Prisma.
Prisma Peremarket AS tegevdirektori Jussi Nummelini sõnul ajendas seda otsust tegema kolm asjaolu. "Esiteks näitab viimaste aastate statistika, et lisaks toidukaupadele ostetakse jõulueelsetel päevadel palju kingitusi, teiseks on jaanipäeval ja teiste pühade ajal 24/7 Prismade külastatavus olnud märgatavalt suurem ning kolmandaks oli ajutine ööpäevaringselt Prismade avamine väga edukas Soomes, kus seda tehti eelmise aasta jõulude eel," loetles Nummelin.
Nende soov on anda inimestele võimalus viimase hetke ostud sooritada soovi korral tavapärasest erineval ajal ja olla klientide jaoks olemas olenemata kellaajast.
Eelmisel aastal oli Soomes tervel jõulunädalal ööpäevaringselt avatud 9 Prisma hüpermarketit, mille menukus kasvas pühade lähenedes iga päevaga. Nummelini sõnul otsustas Prisma Eestis keskenduda viimastele jõulueelsetele päevadele, et olla avatud siis, kui jõuluostudeks kõige suurem vajadus. "Värbamine kõigi Prismade öiseks avamiseks on käimas ning lisaks kaupluste töötajatele paneb jõuluajal käed külge ka kogu Prisma kontori personal."
Alates 24. detsembrist jätkub Prismades tavapärane töörütm ehk ööpäevaringselt jäävad avatuks Sikupilli, Mustamäe ja Lasnamäe Prisma. See tähendab, et need kolm hüpermarketit on lahti ka aastavahetusel. Viiest Tallinnas asuvast Prismast jäävad ka edaspidi ööpäevaringselt avatuks Sikupilli, Mustamäe ja Lasnamäe hüpermarket.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.