Porto Franco juhatuse esimehe sõnul peab hästi arendatud keskus avamise hetkel olema 100% üürnikega täidetud ning keskuse avamisel kõik kauplused avatud.
„Me tahame Porto Franco nimel selgelt eemalduda seisukohtadest, mis on ajakirjandusest läbi käinud T1 juhtide poolt, et üks tänapäevane keskus ei peagi olema avamisel täiesti valmis, vaid et meelega on osa magusaid pindu tühjaks jäetud, et pärast avamist tuleksid olulised brändid end ise pakkuma. Meie hinnangul peab hästi arendatud keskus avamise hetkeks olema 100% üürnikega täidetud ning keskuse avamisel kõik kauplused avatud või olema vähemalt väga selge ja laiale avalikkusele kommunikeeritud arusaam, millised kauplused hiljem avavad ja millal,“ sõnas Porto Franco OÜ juhatuse esimees Rauno Teder.
Tema sõnul arenevad kaubanduskeskused kogu aeg ning peavadki arenema ja muudatusi tehakse keskuse kogu opereerimise ajal – see ei saa olla põhjenduseks pooltühja keskuse avamiseks. "Oluline on külastajate pakutav esmamulje ning sellest lähtuvalt tegutsevad kliendid oma edasiste valikute tegemisel. See tähendab, kui talle esimesel korral jääb hea mulje, tuleb ta tagasi. Minu hinnangul näitab täituvus üürnike usku uude keskusesse,“ lisas ta.
Porto Franco on kinnisvaraarendus, mis avab Tallinna kesklinna merele, olles pealinna ainus mereäärne ettevõtlus- ja vaba aja veetmise piirkond. Porto Franco arendusse investeeritakse 190 miljonit eurot. Uues mitmefunktsioonilises linnakvartalis saab olema pinda enam kui 150000 m2.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.