Socio Uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et kõige suurema spontaanse tuntusega kiirtoidubrändiks on Eestis kasvanud Hesburger (83%), järgnevad McDonalds (81%) ja Subway (23%).
Uuring viidi samaaegselt läbi ka Lätis ja Leedus, kus on Hesburgeri tuntus vastavalt 69% ja 53%.
Hesburgerit eristab teistest teenusepakkujatest suur restoranide arv üle riigi ning mobiiliäpi olemasolu, eelmise aastaga võrreldes on mobiiliäpi kasutajate arv kasvanud 9% ja seda on alla laetud 100 000 korda.
Kiirtoidukoha valimisel on uuringu kohaselt tarbijate jaoks peamisteks kriteeriumiteks toidu maitsvus, toiduainete kvaliteet ja nende käitlemise turvalisus, hind, klientidest hoolimine ja ettevõtte üldine usaldusväärsus.
Uuringu tellija, Hesburgeri arendusjuhi Ieva Salmela sõnul on uuringutulemused väga positiivsed, sest just sel suunal iga päev töötatakse, et olla klientidele lähedal ning pakkuda maitsevat kiiret einet. Hesburgeril on täna Eestis 46 restorani ja kohe on oodata uue restorani avamist Paides.
Uuringus käsitleti erinevaid kiirtoidubrände: McDonald´s, Hesburger, Circle K, Peetri Pizza, Pappa Pizza, R-kiosk, Subway, Sirius, Fasters, Burger King ja Chopsticks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.