CVKeskus.ee värskest uuringust selgus, et 40% töötajatest ootavad jõulupühade eel tööandjatelt pigem väikest rahalist, kuni 100 euro suurust, preemiat, mitte lisapuhkust ega jõulupidu.
Eesti suurima tööportaali CVKeskus.ee poolt korraldatud uuringu tulemusel selgus, mida töötajad jõulupühade eel tööandjatelt enim ootavad. „Kõige enam soovivad Eesti töötajad saada tööandjatelt rahalist preemiat – 100 euro väärtuses lisaraha hinnatakse kõrgemalt kui võimalusest veeta kaks lisapuhkusepäeva pere ja lähedastega,“ kommenteeris uuringut CVKeskus.ee Baltikumi kommunikatsioonijuht Henry Auväärt. „Rahaline preemia on eelistatuim nii meeste kui ka naiste seas, kuid naised hindavad kahepäevast lisapuhkust pisut olulisemaks kui mehed.“
40% Eesti töötajatest ootavad tööandjatelt väikest rahalist preemiat, 24% valiksid kaks lisapuhkusepäeva, 16% kuni 200 euro väärtuses kinkekaardi ja 10% ootaksid uhket ettevõtte jõulupidu koos kaaslastega.
Kõige ebapopulaarsemad ootused on tööandjapoolne annetus heategevuseks, mida sooviksid 4% töövõtjatest, tööandjapoolne kingitus (3% vastanutest) ja kinkekorv (2% vastanutest).
Iga teine noor sooviks saada rahalist jõulupreemiat
Rahaline preemia oli populaarseim valik just noorte seas. „Iga teine (53%) noorem kui 25-aastane töövõtja eelistas 100-eurost rahalist preemiat ja iga viies noor lepiks ka lisapuhkusega,“ lisas Auväärt „36–46-aastastest töötajatest eelistasid rahalist preemiat 32% ehk vähem kui kolmandik vastanutest“.
„Arvatavasti on Eestis üks enim levinud jõulupühadega kaasnev hüve ettevõtte poolt korraldatav jõulupidu, mida hindavad kõige kõrgemalt 56–76-aastased töötajad. Noortest valiks jõulupeo kõigest iga kümnes töövõtja,“ tõi ta välja.
Uuringus osales 1045 töötajat erinevatest valdkondadest.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.