Amserv Grupi käive kasvas möödunud aastal esialgsetel, auditeerimata andmetel 157 miljoni euroni (+7%) ning puhaskasumit teeniti peaaegu 2 miljonit eurot (+27%).
Alanud aastal jääb ettevõtte fookus struktuuri muutustest tulenevate sisemiste tööprotsesside täiustamisele ja eriti olulise eesmärgina klienditeeninduskvaliteedile, mida soovitakse viia veelgi kõrgemale tasemele.
Amserv Grupi tegevjuhi Rene Vareki sõnul iseloomustas möödunud aastal kogu autoturgu kokkuvõttes vähene kasv. “Kui aasta esimese kaheksa kuu jooksul toimus kasv kogu Euroopa autoturul, siis aasta viimased kuud sellele enam lisa ei toonud. Seda eeskätt uue saastekulu arvestamise ning mõõtmise standardi (WLTP) muutmise tõttu, millele vastavate autode turule tulek võttis aega,” selgitas Varek. Turu madalast kasvust hoolimata suutis Eesti üks suurimaid automüüja kasvatada märkimisväärselt nii käivet kui ka puhaskasumit.
2018. aastal võeti Eestis esmakordselt arvele 30 247 sõidu- ja tarbeautot, mida on 1108 võrra enam kui aasta varem. Seejuures müüs Amserv Eesti turule 3453 uut autot ehk 2,5% varasema aastaga võrreldes enam. Varek tõi võrdluseks ka Läti turu, kus võeti möödunud aastal arvele 17 717 sõidu- ja tarbeautot ning kus Amserv müüs turule kokku 2229 autot ehk üle 10% rohkem kui aasta varem. “Kokkuvõttes õnnestus meil hoida Eestis oma 11,5-protsendilist turuosa võrreldes varasema aastaga enam-vähem samal tasemel ning kasvatada Lätis jõudsalt oma turuosa, mis moodustab nüüd 12,5% koguturust,” märkis Varek. Kasutatud autosid müüs ettevõte Eestis ja Lätis kokku 2279.
Käesoleva aasta plaane avaldades märkis Varek, et ettevõte plaanib keskenduda klienditeenindusele. “Loodame mõistagi turu kasvule ja panustame selle valguses eeskätt oma klienditeeninduse kvaliteedi viimisele veelgi kõrgemale tasemele,” selgitas Varek, kelle sõnul on ettevõttel töös mitmed klienditeenindusega seotud arendusprojektid.
Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 11 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad automarke Toyota, Lexus, Opel, Peugeot ja Hyundai. Kolmandik Eesti uute autode ostjatest eelistab just neid automarke. Amservis töötab ligi 450 inimest.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.